تیتر امروز

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد
ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (دور دوم)

مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد

در ادامه ویژه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، امروز جمعه ۱۵ تیر ماه همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات، میزبان مهدی رحمتی دبیرکل جبهه وحدت ملی بودیم. ارزیابی او از عرصه انتخابات را ببینید و بشنوید.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای؛ دلار چند؟

در معاملات امروز (چهارشنبه) مرکز مبادله طلا و ارز، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۶هزار و ۱۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۳هزار و ۱۰۶ تومان رسید.

کد خبر: ۱۶۸۰۳۸
۱۰:۴۳ - ۱۳ تير ۱۴۰۳

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای

دیدارنیوز: در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۶هزار و ۱۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۳هزار و ۱۰۶ تومان رسید.

در معاملات امروز (چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۶ هزار و ۱۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۳ هزار و ۱۰۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۹ هزار و ۵۶۸ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۶ هزار و ۲۸۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۵۷۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۷۳۷ تومان است.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی