تیتر امروز

ابراهیم اصغرزاده: جریان پایداری، حاصل سزارین طیف اصولگراست/ عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات/ (۲۱)

ابراهیم اصغرزاده: جریان پایداری، حاصل سزارین طیف اصولگراست/ عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود

ابراهیم اصغرزاده، رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات بیست و یکمین مهمان ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز بود؛ او معتقد است:عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود.
فریدون عموزاده خلیلی: کسی که فرهنگ را با ایدئولوژی خود معادل ببیند، موفق نمی‌شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک نویسنده:

فریدون عموزاده خلیلی: کسی که فرهنگ را با ایدئولوژی خود معادل ببیند، موفق نمی‌شود

دیدارنیوز در یکی از ویژه برنامه‌های انتخاباتی خود با فریدون عموزاده خلیلی، نویسنده و روزنامه‌نگار درباره فرهنگ و انتخابات گفت‌وگو کرده است، که می‌بینید و می‌خوانید.
حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک پژوهشگر:

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایندگی شود

برنامه "کنکاش" در یکی از ویژه برنامه‌های خود با حبیب الله پیمان، پژوهشگر و نویسنده گفت و گوی متفاوتی را انجام داده که می‌بینید و می‌خوانید.
نرخ ارز در ایران

جای پای دلار سفت شد

قیمت دلار امروز سه‌شنبه (۱۲ تیرماه) تغییر محسوسی نداشت و در سقف کانال ابتدایی کریدور ششم معامله شد. فعالان بازار ارز همچنان قیمت دلار در روز‌های آینده را از دریچه نتیجه انتخابات بررسی می‌کنند و معتقدند تا مشخص شدن نتیجه بازار‌ها در بلاتکلیفی قرار دارند.

کد خبر: ۱۶۸۰۰۲
۱۷:۱۳ - ۱۲ تير ۱۴۰۳

جای پای دلار سفت شد

دیدارنیوز: قیمت دلار روز سه شنبه در محدوده معاملاتی روز قبل قرار داشت و نوسان ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی را تجربه کرد. اسکناس دلار در حالی با رشد انتظارات تورمی همراه شده و در کریدور ششم تثبیت داده است که سیاست‌گذار ادعا می‌کند، ذخایر ارزی کشور افزایش یافته و بازارساز نیز با تزریق‌های سنگین بازار را مدیریت می‌کند.

قیمت دلار روز سه‌شنبه تغییر محسوسی نداشت و در سقف کانال ابتدایی کریدور ششم معامله شد. این در حالی است که در معاملات پشت خطی دلار در کانال دوم از کریدور ششم در حال معامله است و حرفه‌ای‌های بازار، رشد تقاضا را عامل افزایش قیمت دلار می‌دانند.

پیش بینی قیمت دلار

روز گذشته محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر اینکه یکی از اهداف اساسی ما افزایش ذخایر ارزی بانک مرکزی بوده، مدعی شد ذخایر آزاد ارزی و ذخایر طلای بانک مرکزی در حال افزایش است.

با توجه به رخداد‌های مهم و تاثیرگذاری که در کشور از ابتدای امسال رخ داد که می‌توانست تکان‌های شدید به قیمت دلار وارد کند، اما بازارساز با ارزپاشی توانست مانع شکل‌گیری روند‌های شارپی اسکناس آمریکایی شود.

کارشناسان اقتصادی این موضوع را تایید می‌کنند که ارزپاشی سیاست‌گذار مانع افزایش قیمت دلار شده، اما اینکه ذخایر ارزی کشور نیز به همین میزان رشد کرده موضوعی است که تا پایان سال جاری و روز‌های پرتلاطم پایان سال خود را نشان می‌دهد.

فعالان بازار ارز همچنان قیمت دلار در روز‌های آینده را از دریچه نتیجه انتخابات بررسی می‌کنند و معتقدند تا مشخص شدن نتیجه بازار‌ها در بلاتکلیفی قرار دارند.

روز دوشنبه علاوه بر درجا زدن قیمت دلار در محدوده‌ای مشخص، درهم نیز در منطقه معاملاتی روز دوشنبه درجا زد. تحلیلگران بازار‌های مالی نوسان رفت و برگشتی تتر و گردش در کانال ۶۱ و ۶۲ هزار تومانی را در روند قیمت دلار موثر می‌دانند و معتقدند افزایش این رمز ارز سیگنال صعودی به بازار ارز خواهد داد.

درهم به مرز حساس رسید

قیمت درهم روز سه‌شنبه روی رقم ۱۶ هزار و ۹۱۰ تومانی ایستاد و نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان رشد داشت. قیمت تتر روی رقم ۶۱ هزار ۹۵۰ تومانی ایستاد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت.

پوند انگلیس با کاهش ۲۰۰ تومانی روی قیمت ۷۸ هزار و ۲۶۰ تومانی معامله شد و یورو نیز با افت ۳۰۰ تومانی روی رقم ۶۶ هزار و ۳۷۰ تومانی ایستاد.

گفتنی است اسکناس دلار روز سه‌شنبه با رقم ۴۶ هزار و ۱۶۷ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۳ هزار و ۱۰۶ تومانی عرضه شد و تغییر قیمت نداشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی