تیتر امروز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
ناصر کنعانی اعلام کرد

اعلام نتایج آرا در تعدادی از سفارتخانه‌ها بی‌اعتبار است

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه برخی اخبار غیررسمی منتشره در خصوص نتایج شمارش آرا در تعدادی از سفارتخانه‌های ایران را فاقد اصالت و بی‌اعتبار دانست.

کد خبر: ۱۶۷۷۸۰
۱۸:۲۷ - ۰۸ تير ۱۴۰۳

اعلام نتایج آرا در تعدادی از سفارتخانه‌ها فاقد اصالت است

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه برخی اخبار غیررسمی منتشره در خصوص نتایج شمارش آرا در تعدادی از سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران را فاقد اصالت و بی‌اعتبار دانست.

ناصر کنعانی افزود، نتایج رسمی و ترکیب آرای صندوق‌های رای در خارج از کشور پس از دریافت رسمی از نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران، توسط ستاد برگزاری انتخابات خارج از کشور مستقر در وزارت امور خارجه به وزارت کشور منعکس خواهد شد و مرجع رسمی انتشار آن ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور خواهد بود.

پیش از این احمد وحیدی، وزیر کشور در بازدید از ستاد انتخابات خارج از کشور با اشاره به اهمیت صیانت از آرا و با بیان اینکه «صیانت از آرا جزو تکالیف ذاتی ماست»، گفت: تقاضا می‌کنیم که نتایج آرا تنها از مسیر وزارت خارجه و مسیر قانونی مشخص شده اعلام شود و آماری خارج از این مکانیزم قانونی منتشر نشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی