تیتر امروز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!
میزگردی با حضور چهار استاد دانشگاه در استودیو دیدارنیوز

میزگرد روشنفکران و حکمرانی!

به بهانه رونمایی از کتاب «تاملاتی بر نسبت روشنفکران، انقلاب و حاکمیت» میزگردی بر محور نقش روشنفکران در حکمرانی چند دهه اخیر ایران در دیدارنیوز برگزار شد.
نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
جنگ غزه ادامه دارد

حماس: نتانیاهو دروغ می‌گوید

عزت الرشق، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهار داشت: گفته‌های نتانیاهو در مورد دستیابی به توافقی جزئی و ادامه جنگ علیه غزه، ثابت می‌کند که او به خانواده‌های اسرای اسرائیلی دروغ می‌گوید و اهمیتی به زندگی فرزندان آن‌ها نمی‌دهد.

کد خبر: ۱۶۷۵۹۴
۱۷:۱۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

حماس: نتانیاهو دروغ می‌گوید

دیدارنیوز: عزت الرشق، از رهبران جنبش حماس فلسطین درباره مواضع و اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت که موضع واقعی نتانیاهو این است که توافقی حاصل نشود.

عزت الرشق، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره مواضع و اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که موضع واقعی نتانیاهو این است که توافقی حاصل نشود و فریب بدهند تا برای خود زمان خریده و به جنگ کشتاردسته جمعی در نوار غزه ادامه دهد.

عزت الرشق به اظهارات تلویزیونی روز گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل درباره حقیقت موضع او در قبال آتش‌بس و مبادله اسرا، واکنش نشان داد و گفت که موضع واقعی نخست وزیر رژیم صهیونیستی عدم دستیابی به توافق و طفره رفتن برای خرید زمان بیشتر و ادامه جنگ و نسل‌کشی در غزه است.

این رهبر حماس گفت که برای جهانیان آشکار شده است که نتانیاهو با طرح بایدن و قطعنامه اخیر شورای امنیت در مورد آتش‌بس و مبادله اسرا مخالفت کرده است نه جنبش حماس.

عزت الرشق تصریح کرد که گفته‌های نتانیاهو در مورد دستیابی به توافقی جزئی و ادامه جنگ علیه غزه، ثابت می‌کند که او به خانواده‌های اسرای اسرائیلی دروغ می‌گوید و اهمیتی به زندگی فرزندان آن‌ها نمی‌دهد.

وی افزود که اکنون توپ در زمین جنایتکار جنگی، نتانیاهو است و دولت آمریکا باید سکوت و جانبداری خود را کنار گذاشته و نتانیاهو و دولت او را برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه تحت فشار قرار دهد.

این رهبر حماس بار دیگر بر موضع مثبت خود در تعامل با تلاش‌های واسطه‌های قطری و مصری با هدف دستیابی به توافقی برای توقف کامل جنگ، خروج نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی از نوار غزه و مبادله اسرا تاکید کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی