تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اعتراض‌ها در اسرائیل ادامه دارد

اعتصاب سراسری تا زمان سرنگونی نتانیاهو

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: رهبران اعتراضات در اسرائیل علیه سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و آزادی اسرا، خواهان اعتصاب سراسری از هفتم ژوئیه تا زمان انحلال کنست و سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.

کد خبر: ۱۶۷۵۴۵
۱۸:۱۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

اعتصاب سراسری تا زمان سرنگونی نتانیاهو

دیدارنیوز: سازمان دهندگان اعتراض‌ها در فلسطین اشغالی، خواهان اعتصاب سراسری از هفتم ماه آتی ژوئیه تا زمان انحلال کنست (پارلمان اسرائیل) و سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز یکشنبه نوشت، رهبران اعتراضات در اسرائیل علیه سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و آزادی اسرا، خواهان اعتصاب سراسری از هفتم ژوئیه تا زمان انحلال کنست و سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.

پیش از این هم روزنامه عبری هاآرتص گزارش داد که سازمان دهندگان اعتراضات تصمیم گرفته‌اند در طول روز‌های آینده تظاهرات کنند.

در همین راستا، خبرگزاری اسپوتنیک گزارش کرد درگیری شدیدی میان پلیس و تظاهرکنندگان صهیونیستی در تل‌آویو صورت گرفته است که خواهان استعفای کابینه هستند. همچنین شاهدان می‌گویند پلیس رژیم صهیونیستی تظاهرکنندگان را هُل داده و آن‌ها را بازداشت می‌کند.

معترضان می‌گویند: «تا زمانی که نتانیاهو در صندلی خود احساس ثبات کند، هیچ توافقی وجود نخواهد داشت و هیچ راه حلی برای شمال و دولت وجود نخواهد داشت. بدون سرنگونی دولت نتانیاهو هیچ پیشرفتی در تبادل اسرا حاصل نخواهد شد.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی