تیتر امروز

دور دوم انتخابات؛ جلیلی رای داد/ چهره خندان پزشکیان و ظریف پای صندوق/حضور مردم آبادان، قم، یزد، شیراز و تهران +ویدیو
انتخابات ریاست جمهوری ایران (بروز رسانی می‌شود)

دور دوم انتخابات؛ جلیلی رای داد/ چهره خندان پزشکیان و ظریف پای صندوق/حضور مردم آبادان، قم، یزد، شیراز و تهران +ویدیو

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۱۵ تیرماه) در سراسر کشور آغاز شد و از میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی یک نفر به پاستور خواهد رفت.
حجت شریف: ۶۰ درصدی‌ها گفتمان رسمی را قبول ندارند/ عدد ناراضیان از وضع موجود، بسیار بیشتر از ۶۰ درصد است
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو با تحلیلگر سیاسی

حجت شریف: ۶۰ درصدی‌ها گفتمان رسمی را قبول ندارند/ عدد ناراضیان از وضع موجود، بسیار بیشتر از ۶۰ درصد است

کشیده شدن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم سبب شد که دیدارنیوز سلسله گفت‌وگوهایی با کارشناسان حوزه‌های مختلف داشته باشد، مهمان این برنامه حجت شریفی تحلیلگر سیاسی است.

مهمونی ده کیلومتری غدیر در ۱۴۰ شهر

ساسان زارع، سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر درباره برگزاری این جشن گفت: جدای از تهران ۳۰۰ کیلومتر مسیر شادپیمایی در شهر‌های ایران برای جشن غدیر برپا خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۷۴۹۲
۱۹:۱۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۳

مهمونی ده کیلومتری غدیر در ۱۴۰ شهر

دیدارنیوز: سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد: تا به این لحظه ۱۴۰ شهر در سراسر کشور میزبان برپایی جشن ده کیلومتری غدیر خواهند بود، بدین ترتیب می‌توان گفت جدای از تهران ۳۰۰ کیلومتر مسیر شادپیمایی در شهر‌های ایران برای جشن غدیر برپا خواهد شد.

ساسان زارع، سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر، در مورد آخرین وضعیت استان‌های کشور برای برگزاری جشن ده کیلومتری غدیر گفت: یک جلسه تجربه‌نگاری برای کسانی که قصد برپایی این جشن را در شهر خود دارند برگزار شده است و آنچه در تهران در طول این چندسال به صورت تجربه کسب کردیم در اختیار عوامل برگزاری در شهر‌های دیگر قرار دادیم.

وی ادامه داد: براین اساس تا به این لحظه ۱۴۰شهر در سراسر کشور میزبان برپایی جشن ده کیلومتری غدیر خواهند بود، بدین ترتیب می‌توان گفت جدای از تهران ۳۰۰کیلومتر مسیر شادپیمایی در شهر‌های ایران برای جشن غدیر برپا خواهد شد.

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر بیان کرد: در تهران نیز این مسیر امسال با افزایشی که در پیش‌بینی شد از بزرگراه امام علی (ع) تا میدان آزادی خواهد بود و تا به امروز بیش از ۳هزار موکب ثبت‌نام کردند، ولی ظرفیت مسیر ۲۲۰۰موکب خواهد بود که کار‌های جانمایی و جزئیات حضور آن‌ها مشخص شده است.

زارع یادآور شد: نکته حائز اهمیت امسال استقرار یک کشتی بزرگ در میدان امام حسین (ع) برای نذر «پویش اسباب‌بازی» خواهد بود که این کشتی پس از جمع‌آوری هدایا به صورت نمادین به سمت غزه به حرکت در خواهد آمد. ضمنا مردم در پویش «لقمه میلیونی» همچنان در حال ثبت‌نام هستند و عدد حضور رو به افزایش است.

وی در مورد بخش بین‌الملل نیز افزود: تا به امروز کشور‌های هند، پاکستان، عراق، تانزانیا، افغانستان و سوئد اعلام آمادگی کردند تا این جشن را برگزار کنند، نکته جالب اینکه در آنجا نیز گروه‌های مردمی شیعه پای کار هستند. برای این کشور‌ها نیز جلسه تجربه‌نگاری ایران گذاشته شده است تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند. البته رایزنی‌های فرهنگی نیز در این مسیر کمک‌رسانی خواهند کرد.

به گفته سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر این جشن از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آغاز و در چهار میدان اصلی امام حسین (ع)، فردوسی، انقلاب و آزادی صحنه اصلی برگزاری جشن خواهد بود.

مطلب مرتبط:

میهمانی «۱۰ کیلومتری»؛ شهرداری می‌دانست اختلال بزرگی در خدمات اورژانسی ایجاد می‌کند؟

رئیسی: کسانی که تحمل برگزاری سرود یا جشن غدیر را ندارند، مخالف مراسم اربعین هستند

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی