تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

اختلال در سایت فروش بلیت قطار؛ رجا اطلاعی ندارد

سایت فروش شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از ساعت‌های ابتدایی امروز (سه‌شنبه) دچار اختلال است اما مدیر عامل این شرکت از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده است.

کد خبر: ۱۶۷۲۸۰
۱۲:۰۹ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

اختلال در سایت فروش بلیت قطار

دیدارنیوز: در حالی سایت فروش شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از ساعت‌های ابتدایی امروز دچار اختلال است که مدیر عامل این شرکت از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و پاسخ این موضوع را به روابط عمومی محول می‌کند.

قرار بود امروز از ساعت ۸ صبح بلیت قطار‌های مسافری آغاز و متقاضیان و مسافران مناطق مختلف کشور از این طریق بلیت‌های خود را خریداری کنند، اما آنچه که سایت فروش شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا نشان می‌دهد این سایت همچنان دچار اختلال و از دسترس خارج شده است و به نظر می‌رسد فعلا بلیتی برای عرضه وجود ندارد.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۲۷ ماه جاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی اول تا ۱۵ تیر در همه محور‌ها (مسیر‌های رفت تا تاریخ ۱۵ تیر و مسیر‌های برگشت تا ۱۶ تیر) از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۹ خرداد ماه، از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی، ۳ ساعت بعد از ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۲۹ خرداد از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌شود.

سایت فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا از ساعت ۸ صبح امروز دچار اختلال شد

این در حالی است که سایت فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا از ساعت ۸ صبح امروز دچار اختلال شده است. با وجود این اختلال بیش از نیم ساعته، سایت مذکور در مراجعه مردم پیام فروش تمام بلیت‌ها را نشان می‌دهد.

اختلال در سایت فروش بلیت قطار؛ رجا اطلاعی ندارد

ناصر بختیاری مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سایت فروش رجا دچار اختلال شده است و آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: بنده از این موضوع بی اطلاع هستم و لطفا با روابط عمومی شرکت رجا تماس بگیرید تا آن‌ها اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه کنند.

شرکت رجا یکی از بزرگترین بدهکاران حمل و نقل ریلی به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است که حتی صدای مدیران این شرکت را هم درآورده است.

میعاد صالحی مدیر عامل راه آهن چندی پیش از بدهی یک هزار میلیارد تومانی «رجا» به راه آهن خبر داده بود و اعلام کرده بود که شرکت ریلی رجا ۷ سال است که حق دسترسی به ریل را پرداخت نکرده و ۱۰۰۰ میلیارد تومان بدهی به شرکت راه‌آهن دارد. علاوه بر این رجا اجاره لکوموتیو‌ها را هم نمی‌دهد. از وزارت کار خواهش می‌کنیم به این معضل رسیدگی کنند.

به گفته وی، در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ عدد ۱۷۰ میلیارد تومان بابت قطار‌های حومه‌ای به رجا دادیم. در سال ۱۴۰۱ راه آهن در حوزه مسافری ۲۰۰۰ میلیارد تومان زیان دیده است و سازمان برنامه و بودجه باید پرداخت کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی