تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در گفتگوی تلفنی محمد مخبر با الهام علی‌اف مطرح شد

اجرای توافقات روسای جمهور ایران و آذربایجان را دنبال می‌کنیم

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در گفتگوی تلفنی با الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان گفت: اجرای توافقات دیدار اخیر روسای جمهور ایران و آذربایجان را دنبال می‌کنیم.

کد خبر: ۱۶۶۶۱۹
۱۹:۰۷ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

گفتگوی تلفنی سران ایران و جمهوری آذربایجان.

دیدارنیوز: سرپرست ریاست جمهوری تصریح کرد: ابراهیم رئیسی اعتقاد داشت صلح و امنیت صرفا از طریق همکاری کشور‌های منطقه قابل تحقق است و بر این باور بود که رژیم صهیونیستی عملا بخشی از ناتو است و باز شدن پای چنین بیگانگانی در منطقه باعث ایجاد ناامنی در قفقاز می‌شود.

«الهام علی‌اف» رئیس جمهوری آذربایجان بعد از ظهر امروز چهارشنبه در تماس تلفنی با سرپرست ریاست جمهوری ضمن عرض تسلیت و ابراز همبستگی مجدد با دولت و ملت ایران، شهادت رئیسی را ضایعه‌ای بزرگ نه تنها برای ایران، بلکه برای همه کشور‌ها و ملت‌های مسلمان دانست.

سرپرست ریاست جمهوری در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از ابراز همدردی و همبستگی دولت و ملت آذربایجان به مناسبت شهادت رئیسی و همراهانش، تاکید کرد: همانگونه که رییس جمهور شهید رئیسی تاکید داشت، ملت ایران و آذربایجان با یکدیگر پیوند‌های دینی، خویشاوندی و قلبی دارند که این پیوند ناگسستنی است.

مخبر همچنین تاکید کرد که از توافقات صورت گرفته در دیدار اخیر با رئیس جمهور شهید حمایت می‌کنیم و ضروری است این توافقات هر چه سریع‌تر اجرایی شوند.

مخبر همچنین تصریح کرد: رئیسی اعتقاد داشت صلح و امنیت صرفا از طریق همکاری کشور‌های منطقه قابل تحقق است و بر این باور بود که رژیم صهیونیستی عملا بخشی از ناتو است و باز شدن پای چنین بیگانگانی در منطقه باعث ایجاد ناامنی در قفقاز می‌شود.

رئیس جمهوری آذربایجان نیز در این گفتگوی تلفنی با اشاره به رایزنی‌ها و توافقات خود با رئیس جمهور شهید کشورمان در آخرین دیدار فی‌مابین، اجرایی شدن توافقات به دست آمده در آن نشست را موجب ارتقای روابط و همکاری‌ها دانست و گفت: از جمله توافقاتی که در دیدار با شهید رئیسی داشتیم، بازگشایی سفارت آذربایجان در تهران بود که به زودی انجام می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد که به همکاری‌های منطقه‌ای و پرهیز از حضور بیگانگان در منطقه متعهد خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی