تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
عضو شورای شهر درباره انتخاب جانشین شهردار تهران توضیح داد

زاکانی گفت نیازی به انتخاب جانشین نیست!

حجت‌الاسلام آقامیری، عضو شورای شهر تهران درباره انتخاب جانشین علیرضا زاکانی، شهردار تهران در روزهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ظاهرا قرار نیست که جانشین مشخص کند چراکه خودش اعلام کرده‌ که در تهران است و اگر موضوعی باشد که بخواهد پیگیری کند کار‌های اداری را انجام می‌دهد همچنین با حوزه ریاست هماهنگ کرده‌ است که کار‌ها از این طریق انجام شود.

کد خبر: ۱۶۶۵۸۰
۱۱:۲۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

زاکانی گفت نیازی به انتخاب جانشین نیست!

دیدارنیوز: عضو شورای شهر تهران درباره انتخاب جانشین شهردار تهران در ایام انتخابات گفت: ظاهرا قرار نیست که جانشین مشخص کنند چراکه خودشان اعلام کرده‌اند که در تهران هستند و اگر موضوعی باشد که بخواهند پیگیری کنند کار‌های اداری را انجام می‌دهند همچنین با حوزه ریاست هماهنگ کرده‌اند که کار‌ها از این طریق انجام شود.

حجت‌الاسلام آقامیری، عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شورا برای جانشینی شهردار تهران در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری چیست، گفت: ظاهرا قرار نیست که جانشین مشخص کنند چراکه خودشان اعلام کرده‌اند که در تهران هستند و اگر موضوعی باشد که بخواهند پیگیری کنند کار‌های اداری را انجام می‌دهند همچنین با حوزه ریاست هماهنگ کرده‌اند که کار‌ها از این طریق انجام شود.

وی ادامه داد: ایشان در ایام انتخابات مرخصی می‌گیرد که کلا در شهرداری نباشد، اما اگر کار ضروری پیش بیاید و نیاز به امضای شهردار باشد کار را خود او انجام می‌دهد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: فعلا تصمیم بر این است، البته ممکن است بعدا مهدی چمران یا دوستان دیگر بر این نظر باشند که حتما سرپرست برای شهرداری معرفی شود. البته معرفی سرپرست نیز نیاز به رای شورا دارد و از همین‌رو ممکن است این اتفاق نیفتد.

آقامیری تصریح کرد: از زمان تایید صلاحیت تا برگزاری انتخابات یک مدت زمان محدود است و معاونان شهرداری اگر پیگیر کار باشند و کار را انجام دهند این ایام واقعا زمانی نیست که نیاز به معرفی سرپرست باشد. برای اینکه سرپرست تعیین شود باید در شورا برنامه ارائه دهد و رای بگیرد و در دستور جلسه شورا قرار بگیرد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی