تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
ملایمت موجب وحشی‌گری اشغالگران می‌شود

بشار اسد در دیدار با باقری؛ مقاومت یک انتخاب راهبردی باقی می‌ماند

«بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه ایران گفت: مقاومت در برابر اشغالگری در همه اشکال آن یک اصل اساسی و یک انتخاب راهبردی باقی خواهد ماند.

کد خبر: ۱۶۶۵۴۹
۱۹:۲۷ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

بشار اسد در دیدار با باقری؛ مقاومت یک انتخاب راهبردی باقی می‌ماند

دیدارنیوز: دمشق از دیدار و رایزنی سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور سوریه درباره روابط دوجانبه و تحولات جنگ غزه خبر داد.

ریاست‌جمهوری سوریه روز سه‌شنبه از دیدار «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه و «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه ایران خبر داد و اعلام کرد طرفین «درباره روابط دوجانبه میان سوریه و ایران و تحولات در اراضی اشغالی فلسطین و همچنین پرونده‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مشترک گفتگو کردند».

باقری که روز دوشنبه به لبنان سفر و با مقام‌های این کشور دیدار کرده بود، امروز به دمشق سفر و علاوه بر دیدار با رئیس‌جمهور سوریه، با «فیصل المقداد» وزیر خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

اسد در جریان دیدار باقری تأکید کرد: مقاومت در برابر اشغالگری در همه اشکال آن یک اصل اساسی و یک انتخاب راهبردی باقی خواهد ماند.

وی گفت: ملایمت موجب افزایش تجاوزات و وحشیگری اشغالگران می‌شود.

بشار اسد همچنین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هر چه به شکست در برابر استواری مقاومت نزدیکتر می‌شود، علیه ملت فلسطین خونریزتر می‌شود.

باقری نیز در این دیدار تاکید کرد که روابط ایران و سوریه عمیق و راهبردی باقی خواهد ماند؛ چراکه بر اصول مستحکم و منافع مشترک و صادقانه استوار است.

وی به تلاش همیشگی ایران برای توسعه روابط دوجانبه با سوریه و سرمایه گذاری در آن برای خدمت به ۲ کشور از یک سو و کشور‌ها و مردم منطقه از سوی دیگر اشاره کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی