تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ابهام درباره حذف ارز واردات شکر

در حالی که حدود یک ماه قبل هیات دولت فهرست اقلام مشمول ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی را مشخص کرده بود، حالا با وجود لحاظ شدن شکر در فهرست اعلامی هیات وزیران، وزارت جهاد از حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی این کالا خبر داده است.

کد خبر: ۱۶۶۴۸۵
۱۲:۴۳ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

ابهام درباره حذف ارز واردات شکر

دیدارنیوز: وزارت جهاد کشاورزی از توقف واردات شکر با ارز ترجیحی خبر داد. بدین ترتیب از این پس ارز واردات شکر از تالار دوم تامین می‌شود.

احمد خانی معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از حذف ارز ترجیحی شکر، خبر داد و افزود: با توجه به شرایط شکر در بازار‌های جهانی و داخلی، طبق برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات اخذ شده، ارز مورد نیاز شکر خام و شکر سفید از محل تالار دوم تأمین می‌شود.

این در حالی است که حدود یک ماه قبل هییت دولت فهرست اقلام مشمول ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی را مشخص کرده بود. در مصوبه مذکور که اردیبهشت ماه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد، نام کالای شکر در فهرست اعلامی هییت وزیران دیده می‌شد، اما حالا وزارت جهاد از حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی این کالا خبر داده است.

بر اساس این لیست که در نیمه اردیبهشت ماه ابلاغ شده، انواع گوشت تازه یا سرد کرده گوساله و گوسفند، گندم معمولی، جو، ذرت دامی، دانه سویا، دانه کلز، دانه پنبه، دانه آفتابگردان برای روغن کشی، دانه گلرنک، شکر تصفیه شده، کنجاله سویا، کنجاله پنبه، کنجاله آفتابگردان، کنجاله کلزا، کنجاله گلرنگ، کود سوپر فسفات، کود کلریدو پتاسیم، کود سولفات پتاسیم، فسفات دی آمینیوم، مولد‌های دام و طیور آبزیان و مواد ژنتیکی در سال جاری کماکمان ارز ترجیحی به واردات آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

این فهرست در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه توسط وزارت جهاد کشاورزی به هییت دولت پیشنهاد شده بود.

ابهام درباره حذف ارز واردات شکر

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی