تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تنش در خاورمیانه ادامه دارد

تهدید نتانیاهو توسط دو وزیر افراطی؛ پیشنهاد بایدن را قبول کنی، سرنگون می‌شوی!

ایتامار بن گویر و بزالل اسموتریچ، دو وزیر افراطی کابینه جنگ اسرائیل تهدید کردند که در صورت تصویب طرح پیشنهادی جو بایدن، دولت بنیامین نتانیاهو را سرنگون خواهند کرد.

کد خبر: ۱۶۶۴۳۹
۱۲:۳۹ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

تهدید نتانیاهو توسط دو وزیر افراطی؛ پیشنهاد بایدن را قبول کنی، سرنگون می‌شوی!

دیدارنیوز: ایتامار بن گویر و بزالل اسموتریچ، دو وزیر افراطی کابینه جنگ اسرائیل تهدید کردند که در صورت تصویب طرح پیشنهادی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا که شامل سه مرحله برای پایان جنگ در غزه است، دولت بنیامین نتانیاهو را سرنگون خواهند کرد.

به نقل از العربیه، بن گویر، وزیر امنیت ملی ادعا کرد: «این معامله آنطور که جزئیات آن منتشر شد، به معنای پایان جنگ است. این یک معامله پیروزی برای تروریسم و تهدیدی امنیتی برای دولت اسرائیل به شمار می‌آید».

بن گویر در «ایکس» افزود: «موافقت با چنین معامله‌ای، بیانگر پیروزی مطلق نیست، بلکه شکست مطلق است و ما اجازه نخواهیم داد که جنگ بدون نابودی کامل حماس، پایان یابد».

او تاکید کرد که اگر نخست‌وزیر با شروطی که امروز منتشر شد، این معامله غیرقانونی را اجرا کند که به معنای پایان جنگ است، حزب «قدرت یهود»، دولت را منحل خواهد کرد.

اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل نیز گفت: «اکنون با نخست‌وزیر صحبت کرده و به او گفتم که بخشی از دولتی نخواهم بود که با خطوط کلی این پیشنهاد موافقت کرده و جنگ را بدون نابودی حماس و بازگشت همه ربوده‌شدگان، به پایان می‌رساند».

او در شبکه اجتماعی «ایکس» مدعی شد که با پایان دادن به جنگ قبل از نابودی حماس و آسیب جدی به دستاورد‌های جنگ تا این لحظه از طریق عقب‌نشینی ارتش اسرائیل، بازگشت اهالی غزه به شمال و آزادسازی جمعی تروریست‌ها موافقت نخواهد کرد که برای کشتار یهودیان باز خواهند گشت.

وزیر دارایی اسرائیل تاکید کرد: «خواهان ادامه نبرد تا نابودی حماس، بازگشت همه ربوده‌شدگان و ایجاد واقعیت امنیتی کاملا متفاوت در غزه و لبنان هستیم».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی