تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
کولیوند از زحمات خیرین تشکر کرد

دیدار مدیرعامل موسسه خیریه نیک‌گامان با رییس جمعیت هلال احمر

اشکان تقی‌پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور با پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر کشور دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: ۱۶۶۳۵۶
۱۴:۲۶ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳

دیدار مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان با رییس جمعیت هلال احمر

دیدارنیوز: مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید با رییس جمعیت هلال احمر کشور دیدار کرد.

دکتر اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور، پیرو دعوت رسمی رییس جمعیت هلال احمر کشور در دیدار صمیمانه با ایشان گفت: به شکل کاملا مردم نهاد با هماهنگی و نظارت جمعیت هلال احمر بمانندتمام لحظات یک دهه‌ی گذشته به عنوان شریک ثابت اجتماعی جمعیت هلال احمر در کنار داوطلبان، امدادگران و مدیران جمعیت هلال احمر ایستاده‌ایم.

اشکان تقی پور در این جلسه بر تعهد کلان موسسه مبنی بر رفع نیاز‌ها و تجهیز خوابگاه‌های دانش آموزی جمعیت هلال احمر در مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد.

دیدار مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان با رییس جمعیت هلال احمر

پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر کشور، نیز ضمن سپاس از زحمات خیرین به ویژه همکاری‌های مستمر و گسترده‌ی موسسه خیریه نیک گامان در فاز‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تمامی بحران‌های طبیعی، پاندمی کرونا، طرح‌های بزرگ زیر بنایی نذر آب و نذر خدمت، بر همراهی جمعیت هلال احمر و سازمان‌های این جمعیت به ویژه سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با ایشان و مجموعه‌ی با فعالیت گسترده‌ی ملی تحت مدیریت تقی پور تأکید کرد.

طرح‌های دیگری نیز در حوزه‌های اورتز و پروتز و توانبخشی، تخت‌های دیالیز و همکاری‌های بین المللی در این جلسه مطرح شد که در دستور کار جهت بررسی قرار گرفت.

اشکان تقی پور. عضو هیئت مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه و چهره ماندگار مدرسه‌سازی کشور در سال ۱۳۹۹، از داوطلبان جمعیت هلال احمر و یکی از ۱۰ چهره‌ی برگزیده جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۰ است.

موسسه خیریه نیک گامان جمشید با پروانه فعالیت کشوری از سازمان بهزیستی کشور سال‌هاست به شکل کاملا مردم نهاد، غیر سیاسی، غیر دولتی و غیر انتفاعی به لطف خیرین داخل و خارج از کشور در حوزه‌های بنیادی زیر بنایی و گسترده مرتبط با مددجویان بهزیستی به ویژه کودکان و نوجوانان و زنان سرپرست خانواده، مدرسه سازی و مدرسه یاری‌های گسترده، به‌اقدامات بنیادین در حوزه‌ی بهداشت، سلامت و درمان و همچنین بحران‌های طبیعی با نظارت کامل نهاد‌های نظارتی و با هماهنگی و تسهیل گری متولیان موارد ذکر شده در دولت و حاکمیت فعالیت کاملا مردم نهاد گسترده انجام می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی