تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

هشدار وزش باد شدید در تهران

حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وزش باد شدید به ویژه در نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات این استان از امروز (دوشنبه) تا چهارشنبه هشدار داد و گفت: توصیه مدیریت بحران در موارد احتمال وقوع باد شدید استحکام سازه‌های سست و موقت مثل داربست‌ها و عدم استقرار در مکان‌های مرتفع مثل برج‌ها و دکل‌ها است.

کد خبر: ۱۶۶۱۵۶
۱۹:۰۲ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳

هشدار وزش باد شدید در تهران؛ از پشت‌بام‌ها فاصله بگیرید

دیدارنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وزش باد شدید به ویژه در نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات این استان از امروز تا چهارشنبه هشدار داد.

حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در استان تهران، اظهارکرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی این مخاطره از عصر امروز دوشنبه هفتم آغاز شده و تا روز چهارشنبه نهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

یزدی مهر در ادامه با بیان اینکه منطقه اثر این مخاطره برای کل استان تهران به ویژه نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات استان پیش بینی شده است گفت: توصیه مدیریت بحران در موارد احتمال وقوع باد شدید استحکام سازه‌های سست و موقت مثل داربست‌ها و عدم استقرار در مکان‌های مرتفع مثل برج‌ها و دکل‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیما‌های سبک در زمان هشدار وزش باد تاکید کرد و افزود: از همه مردم عزیز می‌خواهیم از توقف کار درختان و سازه‌های نیمه تمام به‌طور جدی خودداری کنند. اجتناب از قرارگرفتن در لبه پرتگاه و پشت‌بام نیز از دیگر توصیه‌هایی است که باید جدی گرفته شود.

وی توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رود‌ها نیز مخاطره آمیز است دانست و توصیه کرد که در انجام امور عمرانی هم احتیاط لازم انجام شود.

یزدی مهر در خصوص مستحکم سازی پوشش گلخانه‌ها نیز هشدار داد و گفت: هشدار زرد هواشناسی به همه دستگاه‌ها برای اتخاذ تمهیدات لازم ابلاغ شده است و اداره کل مدیریت بحران دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی را نیز به حالت آماده‌باش درآورده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی