تیتر امروز

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آسیب شناسی مناسک حسینی
دیدگاه محمد منصورنژاد، پژوهشگر دینی درباره مناسک حسینی

آسیب شناسی مناسک حسینی

محمد منصورنژاد، محقق و دین پژوه در یادداشتی تحلیلی، مناسک و عزاداری محرم را مورد آسیب‌شناسی قرار داده است.

گرمای شدید در انتظار خوزستانی‌ها

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم روند افزایشی دما و وقوع دما‌های ۴۸ درجه و بالاتر در برخی مناطق این استان خبر داد.

کد خبر: ۱۶۶۱۵۳
۱۸:۲۸ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳

گرمای شدید در انتظار خوزستانی‌ها

دیدارنیوز: مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی تداوم روند افزایشی دما و وقوع دما‌های ۴۸ درجه و بالاتر در برخی مناطق استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا اواخر هفته وزش باد‌ها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط گاهی نسبتا شدید خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک‌های محلی و موقتی در ساعاتی از بعد از ظهر‌ها به ویژه فردا و پس فردا وجود دارد.

وی افزود: در این ایام روند افزایش دما در سطح استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود و در روز‌های پنجشنبه و جمعه وقوع دما‌های ۴۸ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان وجود دارد. شمال خلیج فارس هم تا پایان هفته مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۴۶.۱ و ایذه با ۱۶.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۳.۹ و ۲۷.۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی