تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
انسیه خزعلی مطرح کرد

رئیس‌جمهور نگاه ویژه‌ای به زنان و خانواده داشت

انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانشان، از نگاه ویژه ابراهیم رئیسی به مسائل و مشکلات حوزه زنان و خانواده سخن گفت.

کد خبر: ۱۶۵۷۷۵
۱۷:۴۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رئیس‌جمهور نگاه ویژه‌ای به زنان و خانواده داشت

دیدارنیوز: معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانشان در حادثه سقوط بالگرد به ملت ایران از اهتمام ویژه آیت الله رئیسی به مسائل و مشکلات حوزه زنان و خانواده گفت: ابراهیم رئیسی اولین رییس جمهوری بود که اهتمام ویژه‌ای را نسبت به اجرایی شدن قوانین مربوط به امور زنان و خانواده و ایجاد زمینه‌های رشد و شکوفایی زنان داشت بطوریکه اهتمام ویژه ایشان در مرحله عمل دیده شد.

انسیه خزعلی افزود: برای اولین بار در شورا‌های عالی توسط رییس جمهور، زنان منصوب شدند برای اینکه در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها مشارکت داشته باشند. برای اولین بار در سفر‌های استانی بودجه و اعتبار خاصی برای زنان و خانواده اختصاص دادند. تاکید‌های مکرر ایشان برای تسهیلات ازدواج و رفع و تسهیل مشکلات جوانان و خانواده‌ها و بسیاری از حرکت‌های دیگری که در مسیر ارتقای جمعیت و حفظ جمعیت و تحکیم خانواده برداشته شد.

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری اختصاص ۷۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های پرجمعیت را در سال گذشته از دیگر اقدامات مهم آیت الله رییسی در حوزه خانواده‌ها و جمعیت عنوان کرد.

خزعلی از تهیه سند جنبش تعهد به خانواده خبر داد و گفت: رییس جمهور در حرکتی که در سطح بین الملل داشت، تعهد و جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرد و طبق دستور و پیگیری ایشان، معاونت زنان و خانواده این مسئله را در قالب سند و دستورالعمل تهیه و تدوین کرد که بحمدالله هفته گذشته سند تقدیم ایشان شد تا بتواند در سطح بین الملل مطرح و به نتیجه برسد.

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری در ادامه صحبتهایش از توجه ویژه ابراهیم رئیسی به رفع مشکلات و دغدغه‌های بانوان گفت و اظهار کرد: ابلاغ و اجرای طرح پیشگیری از طلاق و تحکیم خانواده، ساخت و احداث مهدکودک در ادارات، رسیدگی به مشکلات شب کاری بانوان، پیگیری تفاوت حقوقی زنان با مردان از دیگر اقداماتی بود که با دستورات جدی ریاست جمهور انجام شد.

خزعلی با حضور در برنامه‌ای تلویزیون، با اشاره به اینکه رئیسی مانند شهید رجایی الگو شد و ماندگار، اظهارکرد: ریاست جمهور همواره تاکید داشتند که از فرصت‌ها نهایت استفاده و بهره وری را داشته باشید و در مسیر خدمت به مردم لحظه‌ای را از دست ندهید؛ مهم نیست کار با نام چه کسی باشد، بگذارید کار انجام شود و تا کار‌های نیمه تمام را به مقصد نرساندید کاری را شروع نکنید.

خزعلی در پایان ابراز امیدواری کرد تا راه رییس جمهور شهید همچنان ادامه پیدا کند. ملت ایران یاد گرفته‌اند در برابر سختی‌ها، مشکلات و رنج‌ها بایستند و از چالش‌ها فرصت بسازند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی