تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
جنگ غزه و فشار شدید روی «بی‌بی»

تحقیر نتانیاهو توسط لیبرمن؛ «السنوار» از تونل‌ جنگ را بهتر مدیریت می‌کند

آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع پیشین اسرائیل با تحقیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، اعلام کرد که یحیی السنوار، رهبر حماس در غزه، از داخل تونل‌ها جنگ را بهتر از نتانیاهو مدیریت می‌کند.

کد خبر: ۱۶۵۵۰۰
۱۸:۴۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تحقیر نتانیاهو توسط لیبرمن؛ «السنوار» از داخل تونل‌ جنگ را بهتر مدیریت می‌کند

دیدارنیوز: آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع پیشین اسرائیل، با انتقاد شدید از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این کشور تاکید کرد عملکرد مقام‌های نظامی و سیاسی اسرائیل، در جنگ غزه، باعث شکست تل‌آویو خواهد شد.

به نقل از العربیه، لیبرمن گفت که یحیی السنوار، رهبر این گروه در نوار غزه، جنگ را از داخل تونل‌ها بسیار بهتر از نتانیاهو مدیریت می‌کند.

لیبرمن در ادامه انتقاداتش اضافه کرد کابینه اسرائیل، فاقد دیدگاه و برنامه برای مدیریت عملیات است و نتانیاهو، به دلیل تردید‌ها و ناکامی‌هایش، حمایت بین‌المللی از اسرائیل را تهدید کرده است.

به گفته وزیر دفاع پیشین اسرائیل، بنی گانتز و گادی آیزنکوت، دو عضو برجسته کابینه جنگ اسرائیل باید از کابینه خارج شوند، زیرا «هیچ تاثیری بر آن ندارند».

«لزوم برکناری همه مسئولان شکست اکتبر»

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، لیبرمن تاکید کرد: «هر کاری که دولت نتانیاهو انجام می‌دهد برای بقای سیاسی است و سهل‌انگاری این دولت شکاف بزرگی را در جامعه اسرائیل ایجاد کرده است.»

لیبرمن همچنین اضافه کرد که تمام «مسئولان شکست اسرائیل» در هفت اکتبر گذشته باید کنار بروند.

لیبرمن خاطرنشان کرد نتانیاهو که حتی یک هدف از اهداف خود در جنگ غزه را محقق نکرد، همچنان نسبت به ادامه جنگ فرسایشی اصرار می‌کند.

دان هالوتس، رئیس ستاد پیشین ارتش اسرائیل نیز تاکید کرده بود: «نیرو‌های ارتش درنوار غزه و جبهه شمالی اسرائیل، بیهوده کشته می‌شوند، زیرا این جنگ، فاقد هرگونه هدف است.»

هالوتس در این رابطه تصریح کرد: «تنها تصویری که در تاریخ اسرائیل ثبت خواهد شد، شکست هفتم اکتبر ۲۰۲۳ خواهد بود.»

لیبرمن تنها منتقد دولت نتانیاهو نیست. محافل سیاسی، امنیتی و رسانه‌ای اسرائیل به‌دلیل ناکامی دولت در پیش‌بینی حمله هفت اکتبر حماس و عملکرد نتانیاهو در پرونده گروگان‌های اسرائیلی، انتقادات گسترده‌ای را مطرح کرده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی