تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رقابت پورحمیدی با حسینی برای دستکش طلا

بیرانوند یک عنوان مهم را از دست داد!

با توجه به اینکه تنها ۳ هفته دیگر تا پایان فصل بیست و سوم زمان باقی مانده، اگر بیرانوند در هر ۳ دیدار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شود، باز هم به تعداد کلین شیت‌های پورحمیدی نخواهد رسید و رویای رسیدن به دستکش طلا برای دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس به پایان رسید.

کد خبر: ۱۶۵۲۹۲
۱۲:۲۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

بیرانوند یک عنوان مهم را از دست داد!

دیدارنیوز: با توجه به نتایج به دست آمده در دیدار‌های روز شنبه لیگ برتر فوتبال، دروازه بان تیم پرسپولیس هیچ شانسی برای تصاحب دستکش طلا ندارد.

رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و هفتم روز شنبه ۲۲ اردیبهشت با انجام ۵ دیدار پیگیری شد و تیم پرسپولیس موفق شد در دیداری خارج از خانه و بدون حضور هوادارانش، تیم هوادار را با نتیجه دو بر صفر از پیش رو بردارد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در نیمه دوم با واکنش زیبای خود موفق شد ضربه سر بابک مرادی را مهار کند تا با بسته نگه داشتن دروازه، تعداد کلین شیت‌های خود در فصل جاری را به عدد ۱۲ رساند.

در یکی از دیگر دیدار‌های مهم روز گذشته، تراکتور در خانه موفق شد با دو گل گل گهر را از پیش رو بردارد و نکته مهم این دیدار، کلین شیت حسین پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور بود که آمار خود در صدر جدول بهترین دروازه‌بانان این فصل را به عدد ۱۶ رساند.

با توجه به اینکه تنها ۳ هفته دیگر تا پایان فصل بیست و سوم زمان باقی است، اگر بیرانوند در هر ۳ دیدار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شود، باز هم به تعداد کلین شیت‌های پورحمیدی نخواهد رسید و رؤیای رسیدن به دستکش طلا برای دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس به پایان رسید.

در حال حاضر حسین پورحمیدی با ۱۶ و سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال تهران با ۱۴ کلین شیت در رده‌های اول و دوم قرار دارند و یکی از بین این دو دروازه‌بان صاحب دستکش طلا در پایان فصل خواهد شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی