تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
سرپرست نمایندگی افغانستان در سازمان ملل متحد مطرح کرد

اعتراض‌ها، نشانه ظلم و بی‌عدالتی «طالبان» است

نصیراحمد فایق، سرپرست نمایندگی افغانستان در سازمان ملل متحد، می‌گوید که اعتراض مردم در ولایات (استان) بدخشان و بغلان علیه طالبان، نشانه ظلم و بی‌عدالتی این گروه مسلح است.

کد خبر: ۱۶۴۹۸۱
۱۲:۲۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

اعتراض‌ها، نشانه ظلم و بی‌عدالتی «طالبان» است

دیدارنیوز: نصیراحمد فایق، سرپرست نمایندگی افغانستان در سازمان ملل متحد در واکنش به اعتراضات مردم در ولایات (استان) بدخشان و بغلان علیه طالبان نوشت که این اعتراضات ظلم و بی‌عدالتی این گروه را نشان می‌دهد.

به نقل از العربیه، فایق در پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «اعتراضات و خیزش‌های مردمی در بدخشان و بغلان بیانگر ظلم، فساد، جنایت، نقض حریم خصوصی، بی‌عدالتی و برخورد‌های متفاوت و دوگانه طالبان در برابر مردم و حتی طالبان غیرپشتون است.»

او در ادامه نوشت: «ارتباط دادن و کوچک ساختن این مساله به کشت خشخاش از سوی طالبان در حقیقت خاک زدن به چشم مردم افغانستان و جامعه بین المللی است.»

وی افزود: «این نارضایتی‌ها در بین تمام مردم افغانستان وجود دارد و دامنه‌ای این اعتراضات آهسته آهسته در تمام ولایات گسترش خواهد یافت. مردم افغانستان هرگز در برابر ظلم، بی عدالتی و جهالت سکوت نکرده اند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی