تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.
جنگ در خاورمیانه

طوفان‌الاقصی؛ حملات اسرائیل و احتمال یورش به رفح

جنگ ویرانگر و خونین اسرائیل با حماس در غزه، وارد دویست و سومین روز خود شده و ارتش متجاوز نتانیاهو همچنان در حال کشتار است و احتمال یورش زمینی به رفح وجود دارد.

کد خبر: ۱۶۴۴۵۹
۰۸:۵۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

طوفان‌الاقصی؛ حملات اسرائیل و احتمال یورش به رفح

دیدارنیوز: جنگ در غزه امروز (جمعه) وارد دویست و سومین روز خود شد، طولانی‌ترین جنگی که اشغالگران تاکنون در آن درگیر شده‌اند و هیچ چشم‌انداز روشنی نیز برای خلاصی از آن پیش رو ندارند.

به نقل از تسنیم، ۲۰۳ روز از جنگ در غزه می‌گذرد و طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، ۳۴۳۰۵ نفر به شهادت رسیده و ۷۷۲۹۳ تن دیگر زخمی شده‌اند، پیکر هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار ساختمان‌ها مدفون است.

از بامداد امروز نیز نیروی هوایی و توپخانه ارتش اشغالگر مناطق مختلف از شمال تا جنوب باریکه غزه را آماج حملات خود قرار داده است.

از سوی دیگر مقامات رژیم تل آویو همچنان از قریب‌الوقوع بودن یورش زمینی به رفح سخن می‌گویند.

در سطوح سیاسی نیز شبکه ۱۲ اسرائیل گزارش داد که کابینه جنگ و شورای وزیران این رژیم به زودی در خصوص ادامه مذاکرات یا آغاز یورش به رفح تصمیم‌گیری خواهند کرد.

امروز همچنین قرار است یک هیأت مصری به تل آویو سفر کند تا در ادامه مذاکرات روز‌های گذشته با مقامات اسرائیلی به رایزنی بپردازد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی