تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تشدید تنش‌ها میان لبنان و اسرائیل؛ حمله به زیرساخت‌های حزب‌الله

ارتش اسرائیل، پس از تنش‌های اخیر در مرز با لبنان، مدعی شد که جنگنده‌های این رژیم به زیرساخت‌های حزب‌الله در جنوب لبنان حمله کرده‌اند.

کد خبر: ۱۶۴۲۷۷
۰۹:۰۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تشدید تنش‌ها میان لبنان و اسرائیل؛ حمله به زیرساخت‌های حزب‌الله

دیدارنیوز: با ادامه تشدید تنش‌ها در مرز میان لبنان و اسرائیل، ارتش اسرائیل، روز دوشنبه سوم اردیبهشت، ادعا کرد که جنگنده‌های این رژیم به زیرساخت‌های حزب‌الله در جنوب لبنان حمله کرده‌اند.

آویخای آدرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ارتش همچنین دو ساختمان نظامی در «العدیسه» در منطقه مرجعیون و «ارزون» در منطقه صور که اعضای حزب‌الله در آن‌ها فعال بودند را بمباران کرد.

آدرعی، همچنین با بیان اینکه پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال اسرائیل، حدود ۳۵ پرتابه (موشک) شلیک شده از لبنان به سمت منطقه «عین زیتیم» بدون گزارش خساراتی رهگیری شده است، گفت: نیرو‌های اسرائیلی مبدأ شلیک این موشک‌ها را بمباران کردند.

بمباران منزل یکی از فرماندهان حزب‌الله

همچنین یک منبع به «العربیه» گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیل به شهر «صریفا» در منطقه صور حمله کردند و منزل «علی نجدی» از فرماندهان حزب‌الله را هدف قرار دادند که به کشته شدن یک نفر که هویتش مشخص نیست و مجروح شدن یک نفر دیگر منجر شد.

این در حالی است که دو حمله اسرائیلی همچنین «العدیسه» و «رب ثلاثین» در منطقه مرجعیون را هدف قرار دادند.

بمباران مقر نظامی در شمال اسرائیل

به نقل از العربیه، از سوی دیگر، حزب‌الله اعلام کرد که در «پاسخ» به حملاتی که روستا‌های جنوب لبنان را هدف قرار داده بود، یک مقر نظامی در شهر صفد در شمال اسرائیل را با «دهها» موشک کاتیوشا هدف حمله قرار داده است.

این گروه شبه‌نظامی در لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به حملات اسرائیل به روستا‌های جنوبی، در صریفا، العدیسه و رب ثلاثین مقر فرماندهی تیپ ۳ پیاده لشکر ۹۱ در پایگاه «عین زیتیم» اسرائیل را با ده‌ها راکت کاتیوشا گلوله‌باران کرده است.».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی