تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رهبر اپوزیسیون دولت اسرائیل مطرح کرد

نتانیاهو فورا استعفا دهد

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون دولت اسرائیل با انتقاد شدید از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر، از او خواست تا فورا استعفا بدهد و از قدرت کنار برود.

کد خبر: ۱۶۴۲۶۷
۲۱:۰۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

نتانیاهو فورا استعفا دهد

دیدارنیوز: یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون دولت اسرائیل روز دوشنبه ۳ اردیبهشت، با انتقاد شدید از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر، از او خواست تا فوراً استعفا بدهد.

به نقل از العربیه، لاپید پس از متهم کردن نتانیاهو به تضعیف قدرت «بازدارندگی اسرائیل» در پی حمله بی‌سابقه ایران در شنبه شب گذشته، گفت که نتانیاهو باید فورا استعفا دهد.

لاپید از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» گفت نتانیاهو باید از سمت خود استعفا دهد، همان‌طور که رئیس سرویس اطلاعات ارتش اسرائیل، سرلشکر آهارون حلیوا، امروز استعفا داد.

در همین راستا فرمانده منطقه جنوبی در ارتش اسرائیل نیز قصد خود برای استعفا دادن در ماه اوت آینده را به رئیس ستاد ارتش این کشور ابلاغ کرده است.

اظهارات لاپید پس از اعلام استعفای حلیوا به دلیل شکست در ۷ اکتبر و با اشاره به حمله غافلگیرانه جنبش «حماس» به مناطق اطراف نوار غزه که منجر به کشته شدن ۱۲۰۰ اسرائیلی و گروگانگیری و اسارت ۲۴۰ نفر دیگر از آن‌ها شد، بیان شد.

هفته گذشته، یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون دولت اسرائیل، کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر نتانیاهو را به تضعیف «بازدارندگی اسرائیل»، پس از حمله بی‌سابقه شنبه شب ایران متهم کرد.

وی ضمن انتقاد از عملکرد نتانیاهو که در اواخر سال ۲۰۲۲ در راس ائتلافی با احزاب راست افراطی به قدرت بازگشته است، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

اعتراضات گسترده

شایان ذکر است که نتانیاهو در ماه‌های اخیر با اعتراضات گسترده‌ای برای بازگشت اسرای اسرائیلی در بند حماس در نوار غزه و فشار مخالفان روبرو بوده است.

رهبر مخالفان دولت اسرائیل، نخست‌وزیر را مسئول آنچه در هفتم ماه اکتبر رخ داد، دانست و طی اظهاراتی در این‌باره گفت: این نتانیاهو بود که در روز حمله حماس به شهرک‌های اطراف نوار غزه در سال گذشته به عنوان نخست‌وزیر اسرائیل خدمت می‌کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی