تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
حمله سپاه به اسرائیل

نشست اضطراری شورای امنیت درباره حمله ایران/ چین: همه طرف‌ها خویشتن‌داری کنند

پس از حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در پاسخ به شهادت چند فرمانده ارشد سپاه در سوریه، شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی وضعیت خاورمیانه جلسه‌ای برگزار می‌کند.

کد خبر: ۱۶۳۸۶۷
۱۰:۲۳ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳

نشست اضطراری شورای امنیت درباره حمله ایران/ چین: همه طرف‌ها خویشتن‌داری کنند

دیدارنیوز: شورای امنیت سازمان ملل متحد در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد، برای بررسی وضعیت خاورمیانه جلسه‌ای برگزار می‌کند.

پیشتر تل‌آویو از شورای امنیت خواسته بود که جلسه‌ای اضطراری برای محکومیت حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل تشکیل دهد.

گیلاد اردان، نماینده اسرائیل در سازمان ملل متحد در نامه‌ای خطاب به شورای امنیت که در «ایکس» ادعا کرد: «از شورای امنیت می‌خواهیم که فوراً برای قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اقدام کند».

به نقل از العربیه، نماینده اسرائیل مدعی شد: «حمله ایران یک تشدید تنش شدید و خطرناک بود».

در همین حال سخنگوی وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای که یکشنبه در وب‌سایت این وزارتخانه منتشر شد، گفت که چین عمیقاً نگران تشدید تنش‌ها پس از پرتاب موشک‌ها و پهپاد‌های ایران به سمت اسرائیل است.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پاسخ به سوالی درباره حملات ایران گفت: «چین از همه طرف‌های ذی‌ربط می‌خواهد برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش‌ها، خویشتن‌داری کنند».

وزارات خارچه چین تاکید کرد که این دور از تنش‌ها یکی از پیامد‌های جنگ در غزه است و خاموش کردن آتش این درگیری‌ها در «اولویت اصلی» است.

ایران از شامگاه شنبه تا سحرگاه یکشنبه اسرائیل را با حملات پهپادی و موشکی هدف قرار داد. این هجوم که حدود ۵ ساعت به طول انجامید، اولین حمله مستقیم ایران به اسرائیل است که ۲ هفته پس از حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، انجام می‌گیرد.

سپاه پاسداران ایران اعلام کرد حمله پهپادی و موشکی به اسرائیل در پاسخ به بمباران هفته گذشته کنسولگری ایران در دمشق توسط اسرائیل که به شهادت ۱۶ نفر از جمله ۷ تن از اعضای سپاه پاسداران منجر شد، انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی