تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
پاسخ جمهوری اسلامی با پرتاب موشک‌های کروز و حملات پهپادی خواهد بود؟

ادعای سی‌ان‌ان؛ آماده‌باش آمریکا و اسرائیل برای پاسخ نظامی ایران

شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا به نقل از یک مقام مسوول این کشور مدعی شد که آمریکا و اسرائیل برای پاسخ نظامی احتمالی ایران پس از حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه، در آماده‌باش کامل هستند.

کد خبر: ۱۶۳۴۹۱
۰۹:۳۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳

ادعای سی‌ان‌ان؛ آماده‌باش آمریکا و اسرائیل برای پاسخ نظامی ایران

دیدارنیوز: شبکه خبری آمریکایی «CNN» به نقل از یک مقام مسئول آمریکایی گزارش داد که ایالات متحده برای پاسخ نظامی قریب‌الوقوع ایران که احتمالا طی هفته آینده رخ خواهد داد، در حالت آماده‌باش کامل است.

به نقل از العربیه، «سی ان ان» شامگاه جمعه ۱۷ فروردین در این‌باره گزارش داد که مسئولان آمریکایی و اسرائیلی بر این باورند که حمله ایران در پاسخ به بمباران ساختمان کنسولگری آن در دمشق، حتمی خواهد بود.

در همین راستا شبکه «CBS NEWS» جمعه به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داده بود که پاسخ ایران به حمله به کنسولگری آن در دمشق احتمالا با پرتاب موشک‌های کروز و حملات پهپادی در زمان و مکانی نامعلوم علیه یکی از نمایندگی‌های دیپلماتیک اسرائیل انجام خواهد شد.

این شبکه آمریکایی گفته که پاسخ ایران احتمالا در آینده‌ای نزدیک پیش از پایان ماه رمضان انجام خواهد شد.

اسرائیل روز دوشنبه گذشته با بمباران ساختمان کنسولگری ایران در منطقه المزه دمشق ۷ تن از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را کشت.

به گفته دیدبان حقوق بشر سوریه حمله اسرائیل ۱۶ شهید برجای گذشته است که تعدادی از آن‌ها نظامیان ایرانی و تعدادی دیگر شبه‌نظامیانی از حزب‌الله و نیرو‌های رژیم سوریه بودند.

مقامات ایرانی در تهدید‌های خود به دادن پاسخی «پشیمان‌کننده» به حمله اسرائیل به دمشق، متعهد شدند.

در همین رابطه ایالات متحده به اطلاعاتی دست‌یافته که تایید می‌کند ایران خود را برای دادن پاسخی تلافی‌جویانه به حمله اسرائیل آماده می‌کند.

بنا بر این داده‌های اطلاعاتی پاسخ ایران از طریق حملات پهپادی و با استفاده از موشک‌های کروز انجام خواهد شد.

همچنین گفته شده مکانی که قرار است حملات پهپادی و موشکی ایران از آن انجام شود، معلوم نیست و ممکن است از عراق، سوریه یا خاک ایران انجام شود.

یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل جمعه در واکنش به ادامه تهدید‌های ایران، گفت: دشمن ضربات سختی متحمل شده و به‌دنبال پاسخ دادن است و ما با قدرت [برای مقابله با آن]آماده‌ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی