تیتر امروز

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۹)

رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند

یک روز پس از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن آرا، به سراغ انتخابات آمریکا رفتیم، رحمن قهرمانپور، تحلیلگر مسایل سیاسی و بین المللی هر دو انتخابات تحلیل کرد که می‌بینید و می‌خوانید.

بهترین بروکر از نظر اسپرد کدام است؟ معرفی جامع انواع اسپرد بروکرها

یک بروکر قابل‌اعتماد به شما کمک می‌کند تا تمام وقت و توجه خود را صرف تکمیل استراتژی‌های معاملاتی خود کنید و تبدیل به یک معامله‌گر موفق در فارکس شوید.

کد خبر: ۱۶۳۳۹۰
۰۹:۵۵ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۳

بهترین بروکر از نظر اسپرد کدام است؟ معرفی جامع انواع اسپرد بروکرهادیدارنیوز: یک بروکر قابل‌اعتماد به شما کمک می‌کند تا تمام وقت و توجه خود را صرف تکمیل استراتژی‌های معاملاتی خود کنید و تبدیل به یک معامله‌گر موفق در فارکس شوید. از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب بروکر مناسب، میزان اسپرد و کمیسیون است؛ زیرا این فاکتور، در تعداد معاملات بالا تاثیر به‌سزایی دارد. هرچه میزان اسپرد کمتر باشد، شما سود بیشتری کسب می‌کنید و به‌همان میزان به سرمایه شما افزوده می‌شود. برای شناخت بهترین بروکر از نظر اسپرد، باید ابتدا با مفهوم اسپرد آشنا شوید، تفاوت اسپرد و کمیسیون را بدانید و سپس سایر ملاک‌های بروکر معتبر را بشناسید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اسپرد چیست؟

«اسپرد» (Spread) کارمزدی است که بروکرها برای اجرای معاملات از تریدرها دریافت می‌کنند. این کارمزد درواقع به تفاوت بین قیمت خریدوفروش یک جفت‌ارز یا سهام گفته می‌شود که مقدار آن به دو صورت ثابت یا متغیر است. معمولا کارگزاری‌ها، اسپرد را به جهت خدماتی که به معامله‌گران ارائه می‌دهند، دریافت می‌کنند، اما میزان آن ممکن است تحت‌تاثیر شرایط بازار تغییر کند. در ادامه به معرفی اسپرد ثابت و شناور می‌پردازیم.

  • اسپرد ثابت: این اسپرد بیشتر توسط بروکرهایی ارائه می‌شود که مارکت میکر هستند و با نگه‌داشتن اسپرد در حد ثابت، تلاش می‌کنند تا هزینه‌های معاملاتی تریدرها افزایش پیدا نکند. درواقع زمانی که شما به عنوان یک معامله‌گر، وارد معاملاتی می‌شوید که اسپرد ثابت دارند، با خیال راحت می‌توانید یک عدد ثابت را در محاسبات معاملاتی خود به عنوان کارمزد لحاظ کنید و سرعت عمل شما در خریدوفروش و ورود به معامله یا خروج از آن، افزایش پیدا می‌کند. اسپرد ثابت تحت‌تاثیر شرایط بازار یا سیاست‌های اقتصادی و کلان دولت‌ها قرار نمی‌گیرد و همیشه یکسان است.
  • اسپرد متغیر: این اسپرد بیشتر توسط بروکرهایی ارائه می‌شود که مارکت میکر نیستند و قیمت‌ها را برای معامله‌گران مستقیما از تامین‌کنندگان نقدینگی دریافت می‌کنند. این بروکرها دخالتی در میزان اسپرد ندارند و نمی‌توانند افزایش یا کاهش آن را کنترل کنند. اسپرد متغیر تحت‌تاثیر شرایط کلی بازار، سیاست‌های پولی و اقتصادی دولت‌ها و سایر عوامل تغییر می‌کند. افزایش اسپرد یا کاهش آن، تاثیر مستقیم بر میزان سود معامله‌گران دارد و باید در انتخاب بهترین بروکر از نظر اسپرد به آن توجه شود.
  • اسپرد صفر یا زیرو اسپرد: این اسپرد خدمتی است که بروکرها برای جذب معامله‌گران به بازارهای مالی ارائه می‌دهند. در اسپرد صفر، هیچ تفاوتی بین قیمت خریدوفروش یک ارز یا سهم وجود ندارد و معامله‌گران کارمزدی با عنوان اسپرد پرداخت نمی‌کنند. نکته قابل توجه در زیرو اسپرد این است که خدمات بروکرها در این زمینه ممکن است محدود باشد. برای مثال، ممکن است حساب زیرو اسپرد برای مدت محدود یا ابزار معاملاتی معینی در کارگزاری ارائه شود. به این صورت که شما می‌توانید در مدت یک هفته از زمان افتتاح حساب در بروکر، تمامی معاملات خود را در ابزارهای معاملاتی مختلف بدون اسپرد انجام دهید.

اسپرد صفر یک گزینه جذاب برای معامله‌گران است و اگر بروکری این خدمت را بتواند به‌طور دائم یا در ابزارهای معاملاتی زیادی ارائه دهد، می‌تواند بهترین بروکر از نظر اسپرد محسوب شود. البته نباید سایر ویژگی‌های یک بروکر معتبر را نادیده بگیرید. در ادامه به پارامترهای انتخاب یک کارگزاری معتبر با اسپرد کم اشاره می‌کنیم.

اسپرد چیست؟ویژگی بهترین بروکر از نظر اسپرد

در بالا انواع اسپردهایی که توسط بروکرها برای معامله‌گران ارائه می‌شوند، معرفی کردیم. حالا برای انتخاب بهترین بروکر از نظر اسپرد، باید به نکات اساسی در مورد این اسپردها بپردازیم. شاید فکر کنید که اسپرد صفر می‌تواند ملاک مناسبی برای انتخاب بروکر باشد، اما نباید این نکته را فراموش کنیم که حساب زیرو اسپرد فقط در بعضی ابزارهای معاملاتی یا مدت زمان محدود ارائه می‌شود. از طرفی اسپرد متغیر نیز ممکن است هزینه‌های معاملاتی شما را افزایش دهد.

برای این‌که میزان اسپرد را ملاکی در انتخاب بروکر معتبر قرار دهید، بهتر است به چند نکته توجه کنید. هر کدام از اسپردهای ذکرشده در بالا مزایا و معایبی دارند و باید این مزایا و معایب را با توجه به استراتژی معاملاتی خود مشخص کنید. برای مثال، اسکالپرها کسانی هستند که معاملات زیادی را در یک روز انجام می‌دهند. این معامله‌گران به‌دنبال کمترین اسپرد ممکن هستند تا سود خود را از معاملات افزایش دهند. برای این نوع معامله‌گران، اسپرد صفر یک گزینه عالی محسوب می‌شود؛ 

در شرایط عادی بازار، اسپرد متغیر میزان کارمزد را بسیار کم می‌کند و چون در همه ابزارهای معاملاتی ارائه می‌شود، اسکالپرها و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به آن هستند تا هزینه معاملات خود را کاهش دهند. اما با تغییر شرایط بازار، این اسپرد افزایش پیدا می‌کند که به ضرر معامله‌گران است. در چنین وضعیتی، اسپرد ثابت شاید یک گزینه مناسب باشد تا معامله‌گران را از تحمل هزینه افزایشی دور کند. اسپرد ثابت با شرایط بازار تغییر نمی‌کند و چون در همه ابزارهای معاملاتی ارائه می‌شود، اگر میزان آن بسیار کم باشد، نسبت به اسپرد صفر و اسپرد متغیر، بسیار به‌صرفه است.

ویژگی بهترین بروکر از نظر اسپرد

ملاک انتخاب بروکر معتبر

در ادامه، سایر ویژگی‌های یک بروکر معتبر را که می‌توانید برای معاملات خود در دنیای فارکس انتخاب کنید، معرفی می‌کنیم.

  • مجوزهای معتبر: یک بروکر معتبر از سازمان‌های مربوطه مجوزهای رسمی دریافت می‌کند که در سایت بروکر قابل مشاهده و بررسی است. قبل از افتتاح حساب و واریز پول به بروکر، حتما باید این مجوزها را ارزیابی کنید.
  • تیم پشتیبانی 24 ساعته: پشتیبانی از معامله‌گران امری ضروری در بازار مالی است. اگر یک بروکر تیم پشتیبانی قوی داشته باشد، می‌تواند در هر زمان از شبانه‌روز مشکلات تریدرها را با سرعت بالا حل کند. بروکرهای معتبر از یک تیم پشتیبانی 24 ساعته که در 7 روز هفته فعال هستند، برای ارائه خدمات به کاربران خود استفاده می‌کنند.
  • روش‌های واریز و برداشت متنوع: از آن‌جایی‌که کاربران یک بروکر ممکن است از نقاط مختلف جهان باشند، روش‌های متنوع در واریز و برداشت بسیاری از مشکلات تریدرها را حل می‌کند. پشتیبانی از روش‌های معتبر بین‌المللی، از جمله مسترکارت، پرفکت مانی، پرداخت آنلاین و ارزهای دیجیتال، از ویژگی‌های یک بروکر معتبر است.
  • ارائه حساب‌های متنوع معاملاتی: معمولا حساب‌های استاندارد، حساب اسلامی فارکس، ECN و ECNPro برای معامله‌گران مختلف در یک بروکر معتبر ارائه می‌شود.
  • ارائه حساب آزمایشی: ارائه حساب آزمایشی، یک مزیت خوب برای آشنایی کاربران با سایت و نحوه معاملات است که تریدر را برای ورود به دنیای معامله‌گری آماده می‌کند.
  • ارائه خدمات به معامله‌گران ایرانی: بروکری که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهد و به‌طور صریح در قوانین خود، فعالیت کاربران ایرانی را ممنوع نکرده است، اگر سایر شرایط را داشته باشد، گزینه‌ای مناسب برای تریدرهای ایرانی محسوب می‌شود.
  • پلتفرم معاملاتی مناسب: بروکر معتبر از پلتفرم معاملاتی به‌روز و مناسب برای کاربران خود استفاده می‌کند تا سرعت و امنیت معاملات آن‌ها را افزایش دهد.
  • انتخاب بهترین بروکر از نظر اسپرد

    حالا که با ویژگی‌های یک بروکر معتبر آشنا شدید، می‌خواهیم بهترین بروکر از نظر اسپرد را به شما معرفی کنیم. «بروکر اپوفایننس» یک کارگزاری معتبر و قابل اعتماد در زمینه خدمات معامله‌گری است که تمامی ویژگی‌های ذکرشده در بالا را دارد. این بروکر تمامی ابزارهای معاملاتی از جمله فارکس، ارزهای دیجیتال، سهام‌های بین‌المللی و کالاها را با کمترین اسپرد و کمیسیون ارائه می‌دهد. این کارگزاری امکان معامله در حساب‌های استاندارد، حساب ECN و ECN Pro و آزمایشی را برای ایرانیان فراهم می‌کند تا بتوانند در یک پلتفرم امن و معتبر، فعالیت مالی خود را انجام دهند. سابقه و اعتبار بروکر اپوفایننس، مجوزهای رسمی و قانونی، روش‌های معتبر و بین‌المللی برداشت و واریز، تیم پشتیبانی 24 ساعته و اسپرد صفر در بیشتر ابزارهای معاملاتی از ویژگی‌های مهم این بروکر هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی