تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

امیرعبداللهیان: اسرائیل منفورتر و منزوی‌تر از هر زمان دیگری است

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در دیدار با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: امروز ملت فلسطین از هر زمان دیگری مقتدرتر و مورد حمایت ملت‌های جهان است و اسرائیل منفورتر و منزوی‌تر از هر زمان دیگری است.

کد خبر: ۱۶۳۳۰۱
۱۹:۰۲ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۳

امیرعبداللهیان: اسرائیل منفورتر و منزوی‌تر از هر زمان دیگری است

دیدارنیوز: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه او در محل وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از نقش مهم جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دفاع از حقوق ملت فلسطین و مبارزه علیه تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی تجلیل کرد.

امیرعبداللهیان وحدت جریان‌های مقاومت در فلسطین و نوار غزه در نبرد جاری را یکی از جلوه‌های ارزشمند ملت فلسطین دانست و افزود، در سایه وحدت و انسجام جریان‌های مقاومت فلسطین و نبرد قهرمانانه آنان و نیز ایستادگی تاریخی و مثال زدنی ملت فلسطین، روحیه دشمن درهم شکست و برغم همه سختی‌ها و تلخی‌ها، اما پیروزی‌های بزرگی در جبهه‌های مختلف سیاسی، حقوقی، بین‌المللی و میدانی نصیب ملت فلسطین شده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان سفر رهبران مقاومت فلسطین به تهران در آستانه روز جهانی قدس را حاوی پیام مهمی برای منطقه و جهان دانست و ابراز اطمینان کرد که روز جهانی قدس امسال با شکوه هرچه بیشتری از سوی ملت‌های آزاده جهان گرامی داشته خواهد شد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به افزایش بحران‌های چندلایه در داخل رژیم صهیونیستی گفت؛ امروز ملت فلسطین از هر زمان دیگری مقتدرتر و مورد حمایت ملت‌های جهان است و رژیم صهیونیستی منفورتر و منزوی‌تر از هر زمان دیگری است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد بی تردید جهان شاهد پیروزی‌های بیشتر ملت و مقاومت فلسطین در آینده خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی