تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

زیباکلام: چرا سلطنت‌طلب‌ها چشم دیدن موفقیت ناراضیان داخلی را ندارند؟

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی در مطلبی با عنوان «چرا سلطنت‌طلب‌ها چشم دیدن موفقیت منتقدین و ناراضیان داخلی را ندارند؟»، نوشت: چرا اینقدر بایستی موفقیت امثال «فائزه هاشمی» یا «نرگس محمدی» برایشان تلخ و آزاردهنده باشد و به‌جای تبریک و تهنیت، آنان را به‌باد ناسزا بگیرند؟

کد خبر: ۱۶۳۰۶۲
۱۲:۰۶ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳

زیباکلام: چرا سلطنت‌طلب‌ها چشم دیدن موفقیت منتقدین و ناراضیان داخلی را ندارند؟

دیدارنیوز: صادق زیباکلام اعلام کرد که بغض و کینه سلطنت‌طلب‌ها نسبت به مخالفین و منتقدین داخلی تاسف‌آور است.

زیباکلام در صفحه اجتماعی خود نوشت: «بغض و کینه سلطنت‌طلب‌ها به مخالفین و منتقدین داخلی، از جمله خانم «فائزه هاشمی» و یا «نرگس محمدی» تأسف‌آور است. هر موفقیتی که داخلی‌ها کسب می‌کنند، همچون خاری در چشم براندازان، بالأخص سلطنت‌طلب‌ها است.

انسان متحیر می‌ماند که چرا این‌همه بغض و کینه نسبت به منتقدین داخلی در میان اپوزیسیون وجود دارد؟ اگر هدفشان تحقق دمکراسی در کشور است، چرا بایستی اینقدر موفقیت امثال «فائزه هاشمی» یا «نرگس محمدی» برایشان تلخ و آزاردهنده باشد و به‌جای تبریک و تهنیت، آنان را به‌باد ناسزا بگیرند؟

همین چندی پیش بود که چه قشقرقی در رابطه با اخذ «جایزۀ صلح نوبل» توسط بانو «نرگس محمدی» به‌راه انداختند و به‌جای بزرگداشت و افتخار نسبت به ایشان، چقدر آن را خوار و خفیف ساختند.

مگر آن‌که بپذیریم هدف اپوزیسیون رقابت سیاسی و رسیدن به‌قدرت است و همۀ نگرانی‌شان از این است که مبادا از داخلی‌ها عقب بیفتند؛ لذا چشم دیدن موفقیت داخلی‌ها را ندارند و به‌جز توهین و دشنام و اتهام مزدوری نظام به آنان، سخن دیگری پیرامون‌شان ندارند.

بر دیدۀ من خندی، کاین‌جا ز چه می‌گریم
خندند بر آن دیده، کاین‌جا نشود گریان.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی