تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
بازار خودروی ایران

یک خودروی وارداتی ۹۵ میلیون ریزش کرد +قیمت‌ها

در بازار خودروی ایران، چانگان CS۵۵ پلاس یکی از جدیدترین خودرو‌های وارداتی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای امروز افت ۹۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و هم‌اکنون با قیمت دو میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر: ۱۶۲۲۵۷
۱۱:۴۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

یک خودروی وارداتی ۹۵ میلیون ریزش کرد +قیمت‌ها

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ روند ثابتی ندارد. از یک سو افت‌وخیز نرخ ارز باعث نوسانات قیمتی در بازار خودرو می‌شود و از سوی دیگر نزدیکی بازار شب عید می‌تواند روی قیمت خودرو تأثیرگذار باشد.

قیمت خودرو امروز، روند باثباتی ندارد. البته تعداد خودرو‌هایی که با افزایش قیمت چند میلیون تومانی نسبت به روز گذشته مواجه شدند، بسیار بیشتر از خودرو‌های بدون تغییر یا کاهش‌یافته هستند.

در این بین، صعود دوباره نرخ دلار به کانال جدید در بازار آزاد طی روز گذشته یکی از محرک‌های رشد قیمت در برخی از محصولات بازار به شمار می‌آید.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز روند یکسانی را تجربه نمی‌کند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو امروز در بازار داخلی روند یکسانی ندارد و با افت‌وخیز جزئی همراه است.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته، اما امروز با افت پنج میلیون تومانی روی نرخ ۴۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که طی هفته‌های گذشته کانال ۷۰۰ میلیون تومان را شکست داد، امروز سه میلیون تومان گران‌تر شده و با ۷۲۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس با موتور XU۷P یکی از سدان‌های داخلی بازار با بیشترین رشد قیمت در روز جاری است که ۱۱ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۶۵۵ میلیون تومان رسیده است.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو به شمار می‌رود که حدود هفت میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۸۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک خودروی وارداتی ۹۵ میلیون ریزش کرد +قیمت‌ها

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی بازار نیز روند یکسانی ندارد.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که روز گذشته تغییری نداشت، اما از آغاز امروز دو میلیون تومان گران‌تر شده و با نرخ ۸۳۵ میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.

جک S۵ نیوفیس یکی از خودرو‌های محبوب مونتاژی است که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو بدون تغییر با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم پنج نفره از کراس‌اوور‌های مونتاژی بهمن موتور بوده که ۱۵ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

چانگان CS۵۵ پلاس یکی از جدیدترین خودرو‌های وارداتی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای امروز افت ۹۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و هم‌اکنون با قیمت دو میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک خودروی وارداتی ۹۵ میلیون ریزش کرد +قیمت‌ها

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

در حال حاضر بازار خودرو یکی از آرام‌ترین بازار‌های شب عید را سپری می‌کند و تقریباً هیچ شباهتی به بازار‌های نزدیک عید سال‌های گذشته ندارد. در واقع فرمان قیمت خودرو به دست نرخ ارز افتاده و هر نوسان ریز و درشتی که دلار داشته باشد، قیمت خودرو نیز به موازات آن از روز آینده در بازار نوسان خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی