تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

خانواده دانشجوی خودکشی کرده دانشگاه الزهرا برای اخذ توضیح دعوت می‌شوند

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص انگیزه دانشجویی که روز گذشته در دانشگاه الزهرا خودکشی کرده است، در حال انجام است.

کد خبر: ۱۶۱۳۶
۱۱:۴۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد شهریاری درباره خودکشی یکی از دانشجویان دانشگاه الزهرا گفت: پرونده در خصوص این موضوع تشکیل شده و بازپرس در صحنه جنایت حضور یافته و پرونده به تشخیص هویت هم رفته است.

وی افزود: این خانم، مشکلات روحی و روانی داشته و دارو مصرف می کرده است البته تحقیقات تکمیلی در خصوص انگیزه وی از خودکشی در حال انجام است.

شهریاری با بیان اینکه خودکشی فرد مذکور محرز است، گفت: در کیف متوفی داروی اعصاب و روان پیدا کردیم  و این موضوع که وی  داروها را مصرف می‌کرده یا خیر، در حال بررسی است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران  با بیان اینکه دانشجو هیچ مشکلی با مسئولان دانشگاه نداشته است، گفت: با توجه به داروهایی که در کیف وی  پیدا کردیم که داروهای اعصاب و روان و افسردگی بوده است، باید خانواده‌اش برای اخذ توضیح دعوت شوند تا مشخص شود علت فوت و انگیزه وی از خودکشی  چه بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی