تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
استقبال از محصول ساخت ایران در نمایشگاه خانه مدرن، معماری و دکوراسیون

هموند، تداوم درخشش در میدِکس

چهاردهمین نمایشگاه خانه مدرن، معماری و دکوراسیون امروز در نمایشگاه بین‌المللی تهران در شرایطی به پایان رسید که استقبال خوبی از شرکت هموند زیر مجموعه هلدینگ آفرینش صورت گرفت.

کد خبر: ۱۶۱۱۹۷
۲۰:۲۹ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

هموند، تداوم درخشش در میدِکس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: چهاردهمین دوره نمایشگاه خانه مدرن، معماری و دکوراسیون که از ۲۲ دی در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شده بود امروز به کار خود پایان داد و بسیاری از صاحبان صنعت در این سه حوزه فرصت خوبی برای ارائه توانایی‌ها و محصولات خود به دست آوردند و سعی کردند مخاطب خود را به این نمایش جذاب جلب کنند.

این دوره از نمایشگاه در چهار سالن برگزار شد و بسیاری از فعالان این حوزه در ۴ روز، فرصت بازدید و کسب اطلاع از آخرین وضعیت محصولات و خدمات در سه حوزه معماری، دکوراسیون و خانه مدرن را در اختیار داشتند.

یکی از غرفه‌های برتر این نمایشگاه در سالن ۴۰A قرار داشت که از جمله شرکت‌های جوان و فعال در زمینه خانه هوشمند و اینترنت اشیاء محسوب می‌شود. شرکت فناوران فراموج علم و صنعت که برند «هِموند» را در اختیار دارد با اینکه برای نخستین بار در میدکس حضور پیدا کرده، اما از جمله غرفه‌های مورد توجه در نمایشگاه بوده است.

در همین راستا با محمد خاکسار مدیر عامل این شرکت گفتگو کردیم. خاکسار درباره این نمایشگاه به دیدار گفت: «نمایشگاه میدکس از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه معماری و هوشمندسازی خانه است. برند هِموند (HEMOND) نیز به همین دلیل در این نمایشگاه حضور یافته و ما سعی کردیم از این فرصت برای رونمایی از محصولات و خدمات جدید خود بهره ببریم. با توجه به توسعه کمی و کیفی محصولات هموند، در این نمایشگاه به عینه دیدیم که نگاه تردیدآمیز به یک برند جدید ایرانی به شکل غرورانگیزی به نگاه مطمئنی بدل شد و حالا ما هموند را از صنایع پیشرو در حوزه خانه هوشمند می‌بینیم.»

 

خاکسار از حضور پرتعداد معماران و فعالان ساخت یا بازسازی خانه در غرفه هموند خبر داد و گفت: «خوشبختانه در این نمایشگاه محصولات جدید خود را با تعداد زیادی از فعالان حوزه معماری، برق، تاسیسات، ساخت، خدمات ساختمان، تولیدکنندگان لوازم خانگی و تجهیزات صنعتی، فعالان خانه هوشمند، فروشگاه‌داران لوازم و تجهیزات برق ساختمان، معماران و فعالان دکوراسیون ساختمان، انبوه سازان و سازندگان متوسط و خرد آشنا کردیم و به فهرست مشتریان خود افزودیم. برای چندین پروژه بزرگ در دست ساخت در تهران و شهر‌های بزرگ و کوچک دیگر نیز مذاکره کردیم و چندین  درخواست نمایندگی برای شهر‌هایی، چون ساوه، بوشهر، کاشان و سبزوار، پیرانشهر، گناوه، جم، اسفراین وعسلویه داشتیم. یکی از جذاب‌ترین تقاضا‌ها برای ما  نیز مربوط به بازسازی برخی از بهترین هتل‌های تهران مثل هتل استقلال است که برای تجهیز و هوشمندسازی آن برنامه داریم.

خوشبختانه پیشنهاداتی برای ارائه محصولاتمان در بورس لوازم برقی و هوشمند دریافت کردیم. همچنین با طراحان دکوراسیون داخلی که تقاضای همکاری داشتند مذاکراتی داشتیم خصوصا طیف دکوراتور‌هایی که به صورت تخصصی کارشان در زمینه بازسازی بود. حضور علاقمندان به این صنعت همچنین فعالان در زمینه برق ساختمان هم جالب توجه بود.»

هموند، تداوم درخشش در میدِکس

با افتخار، «ساخت ایران»

علیرضا پورمفیدی مدیر بازاریابی هموند نیز درباره این نمایشگاه و درخشش این شرکت نکات جالبی را ارائه کرد و گفت: «با توجه به جذابیت‌ها و کیفیت محصولات جدید ما که حتی در بستر سیم‌کشی سنتی خانه‌ها نیز قابل اجراست، با متقاضیان پرتعدادی مواجه شدیم که خواهان استفاده از محصولات ما هستند. به هر حال مجهز کردن منازل به سیستم‌های هوشمند باعث ایجاد ارزش افزوده در ملک می‌شود و در دوران رکود بازار مسکن نیز خریداران را به خود جلب می‌کند و باعث فروش بهتر و سریع‌تر خانه می‌شود.»

پورمفیدی ادامه داد: «دلیل استقبال از محصولات ما، ظاهر خوب و تمیز و کیفیت رقابتی آن است و سعی کردیم با طراحی مینی‌مال که ترند روز معماری در دنیا هم هست، مشتری خود را به استفاده از این محصولات ترغیب کنیم. لازم است بگویم که کلیه محصولات ما ساخت ایران است و با افتخار در بیرون و داخل محصول نوشته‌ایم ساخت ایران. حتی آن‌هایی که ابتدا به دیده تردید به محصول ما نگاه کردند هم از کیفیت آن مطمئن شدند و ما را به ادامه همین مسیر ترغیب کردند. به هر حال وقتی یک محصول با اعتماد به نفس کامل به عنوان کالای داخلی معرفی می‌شود، مشتری هم به پشتیبانی، دوام و حضور ادامه‌دار آن در بازار اطمینان پیدا می‌کند.»

جالب است که حتی غرفه هموند (HEMOND) در نمایشگاه نیز با طراحی مینی‌مال و متفاوت توانست نظر‌ها را به خود جلب کند و به نوعی فصل مشترکی با طراحی محصولات خود ایجاد کرد.

پورمفیدی در ادامه گفت که شرکت هموند قصد دارد در زمینه سیستم‌های کنترلی وسایل منزل و کلید‌های هوشمند، به عنوان تولیدکننده پیشرو شناخته شود و سهم بیشتر را در بازار خانه هوشمند در اختیار بگیرد. این شرکت در زمینه ساخت کلید‌های BLDC هم فعال شده که ابزاری مفید برای کاهش مصرف انرژی و بهینه‌سازی آن است. این کلید‌ها به خصوص برای وسایلی، چون کولر آبی که مصرف انرژی یکنواخت و خارج از کنترل دارند بسیار کارآمد است و می‌توان تا ۳۵ درصد موجب کاهش مصرف برق شود در حالی که مصرف برق کولر در ایران همواره از دغدغه‌های وزارت نیرو بوده است.

علاوه بر این تولید تماما ایرانی کلید‌های لمسی نیز از دیگر برنامه‌های هموند است که با استقبال خوب مشتریان مواجه شده و نسبت به کیفیت آن، قیمت بسیار خوب و اقتصادی دارد.

پورمفیدی معتقد است حضور در نمایشگاه‌های اینچنینی می‌تواند باعث فرهنگ‌سازی و آشنایی بیشتر مردم با سیستم‌های هوشمند برای خانه‌های مدرن شود و همچنین به همه مصرف‌کنندگان یا برق‌کاران سنتی هم ثابت می‌کند که این وسایل جدید دردسرساز نیستند و نگرانی‌ها در این زمینه بی‌مورد است.

هموند، تداوم درخشش در میدِکس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی