تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

رادان:‌ ریشه ترور را می‌سوزانیم

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در پی وقوع حادثه‌ تروریستی در کرمان اعلام کرد: با همت جمعی و با اراده‌ای راسخ‌تر از قبل ریشه ترور را نه اینکه بخشکانیم بلکه می‌سوزانیم.

کد خبر: ۱۶۰۷۰۷
۲۰:۴۲ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

رادان:‌ ریشه ترور را می‌سوزانیم

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع حادثه‌ تروریستی در کرمان پیامی صادر و تاکید کرد که این اقدامات سبب وحدت کلمه مردم ایران خواهد شد.

در متن پیام سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا، آمده است: «ددمنشان زمان و دریوزگان تاریخ بازهم چهره کریه خود را نشان دادند و با نیت برهم زدن اتحاد و انسجام ملی مردم سرافراز ایران به اقدامی ناجوانمردانه دست زدند.»

در ادامه این پیام آمده است: «شهدای فاطمیِ حادثه تروریستی کرمان داغ بر دل نهاده است و به تمامی عزیزان، خانواده صبورِ شهدا و هم‌وطنانِ به سوگ نشسته تسلیت عرض می‌کنم. همچنین از خانواده خدوم فراجا که در حال تامین نظم و خدمات امدادی به مردم شریف کرمان بودند نیز چند شهید تقدیمِ درخت تناورِ اسلام و انقلاب شد.»

رادان در پایان پیام خود تاکید کرد: «فرومایگان بدانند و آگاه باشند که چنین اقداماتی نه تنها باعث تفرقه نخواهد شد بلکه بر وحدت کلمه مردم ایران خواهد افزود و با همت جمعی و با اراده‌ای راسخ‌تر از قبل ریشه ترور را نه اینکه بخشکانیم بلکه می‌سوزانیم.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی