تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
خبرنگار دیدارنیوز در کرمان گزارش می‌دهد:

بیشتر شهدا کودکان و زنان بودند/ گیت بازرسی فقط در ورودی گلزار شهدا بود/ به گروه خونی اُ منفی نیاز داریم

عباس شجاعی خبرنگار دیدارنیوز و یکی از شاهدان حادثه کرمان می‌گوید: بیشترین شهدای این حادثه زنان و کودکان بودند. همچنین مجروحان به گروه خونی o منفی نیاز دارند.

کد خبر: ۱۶۰۷۰۲
۱۹:۵۰ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

بیشتر شهدا کودکان و زنان بودند/ ایست بازرسی فقط در ورودی گلزار بود/ به گروه خونی o منفی نیاز داریم

دیدارنیوز_ گروه اجتماعی: عباس شجاعی یکی از شاهدان حادثه کرمان در گفت و گویی کوتاه با دیدارنیوز با بیان اینکه حادثه بسیار دلخراش بود، می‌گوید: یک لحظه صدای انفجار مهیبی شنیده شد، گویا مواد منفجره در سطل اشغال گذاشته شده بود و از راه دور آن را منفجر کردند.

خبرنگار دیدار در کرمان ادامه می‌دهد: بمب دوم در نزدیک پادگان نظامی و سمت دریا قلی بیگ منفجر شد درست از محلی که مردم از راه فرعی وارد گلزار شهدا می‌شدند.

او با اشاره به ابعاد تلخ و ناگوار حادثه می‌افزاید: پس از شنیدن صدای انفجار دوم وقتی خود را به محل حادثه رساندیم همه جا پر از جنازه زنان و کودکان بود.

شجاعی می‌گوید: در همان دقایق اول نیرو‌های امدادی به محل رسیدند و مردم را از صحنه خارج کردند و مجروحان را به بیمارستان‌ها منتقل کردند.

این شاهد عینی درباره وضعیت کنونی شهر می‌افزاید: فعلا گلزار شهدا به طور کامل تخلیه و بسته شده و بیمارستان‌ها پر از مجروح است و مجروحان به گروه خونی o منفی نیاز دارند.

او ادامه می‌دهد: پس از انفجار مردم خیلی ترسیده بودند و به سمت جنگل اطراف گلزار رفتند و جو منطقه بسیار رعب انگیز و ترسناک بود.

شجاعی در پاسخ به این پرسش که شنیده‌ها حاکی از آن است که عملیات انتحاری اتفاق افتاده، می‌گوید: نه عملیات انتحاری در کار نبود، اما شب گذشته یکی از افراد سپاه می‌گفت که ۶ عامل انتحاری دستگیر شدند، ولی نمی‌دانم این حرف درست است یا خیر.

خبرنگار دیدار در کرمان تاکید می‌کند: متاسفانه فقط در ورودی گلزار افراد را می‌گشتند و قبل از ورودی آنجایی که موکب بود و مردم همه آنجا بودند انفجار‌ها انجام شد، برای همین تعداد کشته‌ها زیاد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی