تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
اردوی نهایی تیم ملی فوتبال ایران در کیش

بورکینافاسو؛ آخرین حریف تیم قلعه‌نویی!

با اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی، اردوی نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از جام ملت‌های آسیا در کیش برگزار می‌شود و بورکینافاسو آخرین حریف تدارکاتی ایران پیش از سفر به قطر خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۰۴۷۳
۱۷:۳۰ - ۰۹ دی ۱۴۰۲

بورکینافاسو؛ آخرین حریف تیم قلعه‌نویی!

دیدارنیوز: تیم ملی فوتبال ایران اردوی نهایی خود را پیش از حضور در قطر در جزیره کیش برگزار می‌کند.

به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، با برنامه‌ریزی انجام شده میان فدراسیون فوتبال و سازمان منطقه آزاد کیش، تیم ملی فوتبال اردوی نهایی خود را در این جزیره برگزار می‌کند.

بر اساس این برنامه ریزی، تیم ملی ١۴ دی ماه اردوی خود را در کیش برگزار می‌کند و در آخرین دیدار خود پیش از سفر به قطر برای حضور در جام ملت‌های آسیا در روز جمعه ١۵ دی در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف تیم ملی بورکینافاسو خواهد رفت.

این دیدار ساعت ١٨ در ورزشگاه المپیک جزیره کیش برگزار می‌شود.

بورکینافاسو در آخرین رده‌بندی فیفا بالاتر از قطر، فنلاند و ایرلند در رتبه ۵٧ جهان و در جام ملت‌های قاره آفریقا حضور دارد. این تیم در حال حاضر در دوبی اردو آمادگی خود را تشکیل داده است.

تیم ملی ایران پس از این دیدار هجدهم دی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بصورت مستقیم از کیش به دوحه پرواز خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی