تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پنتاگون مدعی شد؛ نقش ایران در حمله به کشتی باری

پس از حمله به یک کشتی باری در سواحل هند، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران در این حمله پهپادی نقش دارد.

کد خبر: ۱۶۰۲۱۱
۰۹:۱۴ - ۰۳ دی ۱۴۰۲

ادعای پنتاگون درباره نقش ایران در حمله به کشتی باری

دیدارنیوز: وزارت دفاع آمریکا طی مواضعی واهی و بدون ارائه هیچ‌گونه سندی، مدعی شد که پهپادی که کشتی باری در سواحل هند را هدف قرار داد، از خاک ایران شلیک شده بود.

سخنگوی پنتاگون طی بیانیه‌ای با اعلام این‌که کشتی «کم پلوتو» یک تانکر شیمیایی حامل محصولات شیمیایی با پرچم لیبریا، متعلق به ژاپن که توسط هلند اداره می‌شود، حدود ساعت ۱۰ صبح امروز به وقت محلی در اقیانوس هند در ۲۰۰ مایل دریایی از سواحل هند توسط یک پهپاد انتحاری مورد اصابت قرار گرفت، مدعی شد که این پهپاد تهاجمی از خاک ایران شلیک شده است.

در ادامه آمده است که این حمله پهپادی باعث آتش‌سوزی در کشتی «کم پلوتو» شد که توسط خدمه خاموش شد. این حمله هیچ‌گونه آسیب جانی بر جای نگذاشته است.

پنتاگون همچنین اعلام کرد که در زمان حمله به کشتی «کم پلوتو» هیچ کشتی نظامی آمریکایی در منطقه حضور نداشت. در ادامه آمده است که این کشتی هم اکنون به سوی هند در حرکت بوده و ارتش آمریکا به طور پیوسته با آن در تماس است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی