تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
نرخ ارز در ایران

دلار سقوط کرد +جدول قیمت‌ها

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۹ آذرماه، کاهشی است و در کانال ۴۹ هزار تومانی قرار گرفته. در حالی که قیمت دلار از ابتدای بازگشایی بازار روی رقم ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان قرار گرفته، اما در بازار پشت خطی، افزایشی‌ها تلاش می‌کنند قیمت دلار را به کریدور پنجم بازگردانند.

کد خبر: ۱۶۰۱۱۰
۱۳:۴۹ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲

دلار سقوط کرد

دیدارنیوز: قیمت دلار امروز در مسیر کاهشی آغاز شد و دوباره در کانال ۴۹ هزار تومانی قرار گرفت. این در حالی است که قیمت دلار در بازار پشت خطی با رشدی خفیف روبروست که نشان می‌دهد افزایشی‌ها در تلاش هستند قیمت را به کانال ۵۰ هزار تومانی بازگردانند.

در بازار پشت خطی قیمت دلار با افزایش‌های ۱۰ تومانی و ۲۰ تومانی، اکنون به رقم ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان رسیده است. این روندی است که از روز گذشته آغاز شده و قیمت دلار را با نوسان مواجه کرده است.

دلار سقوط کرد

به نظر می‌رسد بازارساز با همه توان در حال کنترل قیمت دلار و ارز‌های شاخص دیگر است. در مرکز مبادله طلا و ارز که قیمت‌های مدیریت‌شده را اعلام می‌کند، قیمت دلار اسکناس دو روز است که در آستانه ورود به کانال بالاتر یعنی ۴۳ هزار تومان قرار گرفته و قیمت دلار حواله هم موفق شده کانال ۳۹ هزار تومانی را فتح کند.

کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بانک مرکزی در تلاش است تا با استفاده از فرصت پیش‌آمده، قیمت نرخ‌های مختلف ارز را به هم نزدیک کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی