تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

توضیحات نماینده فریدونشهر به «دیدارنیوز» درباره استعفای دسته‌جمعی نمایندگان استان اصفهان

اکبر ترکی، نماینده فریدونشهر در گفت‌وگو با دیدار‌نیوز گفت: بودجه ملی برای پروژه‌های آبرسانی و تامین آب آشامیدنی مردم شهرهای استان اصفهان قطع شده است و در ردیف بودجه سال آینده قرار نگرفته است. بر این اساس نمایندگان استان به صورت دسته‌جمعی به این قضیه اعتراض دارند و استعفا دادند.

کد خبر: ۱۵۹۶۱
۱۵:۳۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷

دیدار‌نیوز - اسفندیار‌ عبدالهی - نماینده مردم فریدن، چادگان و فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی به دیدار نیوز گفت: متاسفانه اعمال نفوذ ها باعث شده است ردیف بودجه ملی تامین آب آشامیدنی مردم اصفهان حذف شود. امسال مجمع نمایندگان استان اصفهان با آقای دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه بودجه و دیگر مسئولین نشست‌هایی داشتند و با استاندار قبلی و فعلی اصفهان نیز جلساتی داشتیم که پروژه‌های آبرسانی به نتیجه‌ای برسد.

اکبر ترکی افزود: یکی از مشکلات اساسی استان اصفهان و حتی کشور مبحث آب است. آب آشامیدنی مردم در استان اصفهان  موضوعی  بسیار جدی است، در حالی که چهار شهر استان اصفهان سرچشمه چهار رود خانه هستند. تاکید ما بر تامین آب شرب چهار ۴ شهری است که منشاء و سر‌چشمه چهار روخانه کارون، دز، قم رود و زاینده رود هستند.

 ترکی اضافه کرد: در حال حاضر مردم ۹۷ روستای این شهرها  تشنه هستند در حالی که شش و نیم میلیون متر مکعب برای آنها تخصیص آب گرفته‌ایم. متاسفانه علی رغم تلاش‌هایی که کردیم و قول‌هایی که دادند این پروژه‌ها در ردیف بودجه سال ۹۸ قرار نگرفت.

نماینده مردم فریدن، چادگان و فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گزارشهای رسیده است که در بودجه سال 98 برای پروژه‌های آبرسانی استان اصفهان ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته نشده، اظهار داشت: بر این اساس نمایندگان استان به صورت دسته جمعی به این قضیه اعتراض داشته و استعفا دادند.

وی افزود: این موضوع سیاسی نیست و از همه طیف‌ها در لیست استعفا حضور دارند. موضوع، موضوع پایمال شدن حقوق مردم است، به خصوص در مورد ۴ شهرستانی که سرچشمه رودهای بزرگ هستند و ردیف بودجه آبرسانی آن تخصیص داده شده بود و قسمتی از منابع  مالی آن نیز از جاهای دیگری تامین می‌شود.

ترکی اضافه کرد: اینکه چرا سازمان برنامه و بودجه نمی‌خواهد از بودجه ملی برای پروژه‌های آبرسانی استفاده شود بی انصافی‌است. ما که در آنجا صنعت آنچنانی نداریم، موضوع مصرف آب کشاورزی هم وجود ندارد و از برداشت آب برای مصارف کشاورزی  نیز صرف نظر کردیم.

 عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان یادآور شد: موضوعی  که ما پیگیر آن هستیم آب شرب و آب آشامیدنی مردم است لذا ۱۸ نفر از مجمع نمایندگان استان اصفهان استعفای خود را  تقدیم هیئت رییسه محترم کرده که در این خصوص تصمیم بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی