تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

وام ۳۵۰ میلیونی ازدواج جوانان در سال آینده؟

محسن دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس درباره وام ازدواج جوانان در سال آینده (۱۴۰۳) نوشت: در کمیسیون تلفیق با تصویب وام ازدواج برای پسران زیر ۲۵ و دختران زیر ۲۳ سال، ۳۵۰ میلیون تومان و سایر متقاضیان ۳۰۰ میلیون، از جوانان حمایت می‌کنیم.

کد خبر: ۱۵۸۹۷۲
۱۲:۲۴ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

وام ۳۵۰ میلیونی ازدواج جوانان در سال آینده؟

دیدارنیوز: نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: کمیسیون تلفیق وام ازدواج جوانان را ۳۵۰ میلیون تومان و سایر متقاضیان را ۳۰۰ میلیون تومان تعیین می‌کند تا با این کار از جوانان حمایت شود.

سیدمحسن دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس در مطلبی در صفحه ایکس (توییتر سابق) خود نوشت: «سازمان برنامه و بودجه مانند پارسال، چگونگی تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را از لایحه بودجه حذف کرد و اختیارش را به شورای پول و اعتبار داد.

در کمیسیون تلفیق با تصویب وام ازدواج برای پسران زیر ۲۵ و دختران زیر ۲۳ سال، ۳۵۰ میلیون تومان و سایر متقاضیان ۳۰۰ میلیون، از جوانان حمایت می‌کنیم.»

بخش اول لایحه بودجه مربوط به ماده­ واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور و سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمد‌ها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌­ای و مالی و اجزای اصلی آن‌ها منتشر شده است.

قرار بود دولت ۳۰ آبان لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به مجلس تقدیم کند که بنا بر گفته علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، با درخواست هیات رئیسه مجلس این موضوع به بعد از اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه موکول شد.

احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس هم گفت که تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ به مجلس به بعد از هفته سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه موکول می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی