تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

واکنش زاکانی به حضور حجاب‌بان‌ها؛ مجوز نداده‌ایم، خودجوش است!

پس از واکنش‌های فراوانی که نسبت به حضور گسترده حجاب‌بان‌ها در مترو و مکان‌های پرتردد سطح شهر تهران مطرح شد، وحیدی وزیر کشور دولت رئیسی اعلام کرد که این‌ها «ظاهرا گروه‌های مردمی هستند» و زاکانی شهردار تهران هم اعلام کرد که تذکر حجاب در برخی ایستگاه‌های مترو تهران «خودجوش» است.

کد خبر: ۱۵۸۹۱۱
۱۹:۱۱ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

واکنش زاکانی به حضور حجاب‌بان‌ها؛ مجوز نداده‌ایم، خودجوش است!

دیدارنیوز: زاکانی، شهردار تهران، تذکر حجاب در برخی ایستگاه‌های مترو تهران را «خودجوش» دانست و گفت: اگر کسی در مترو بخواهد امر به معروف و نهی از منکر کند، آیا می‌توانیم بگوییم این کار را انجام ندهد؟

علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه دولت درباره حجابان‌ها در متروی تهران گفت: شهرداری مجوز این کار را نداده است و به صورت خودجوش این کار از سوی مردم شکل گرفته است.

مطلب مرتبط:

نظر وزیر کشور درباره حجاب‌بان‌ها؛ ظاهرا گروه‌های مردمی هستند!

وی ادامه داد: اقدامی که از سوی مردم صورت گرفته مثل این می‌ماند که کسی در خیابان امر به معروف و نهی از منکر می‌کند. آیا به آن‌ها مجوز داده اند.

شهردار پایتخت در ادامه افزود: این نکته را نیز اضافه کنم، شهرداری تمهیداتی را در نظر گرفته که که منجر به مشکلات و بی نظمی نشود. یکی از این تمهیدات، بحث هماهنگی است که امیدواریم به اختلال کشیده نشود.

مطلب مرتبط:

ابطحی: این دالان وحشت در تاریخ خواهد ماند

زاکانی تصریح کرد: در مترو نظم و انضباط چارچوب‌های مترو مهم است. ارائه خدمت به مردم نیز برای ما اهمیت دارد. ولی اگر کسی در مترو بخواهد امر به معروف و نهی از منکر کند، آیا می‌توانیم بگوییم این کار را انجام ندهد؟

مطلب مرتبط:

"سفیران هدایت" از روی زمین تا زیر زمین/ سکوت زاکانی در برابر حضور حجاب‌بانان در مترو

او افزود: این بحث، کاملا خودجوش از سوی مردم شکل گرفته است. در مترو نظم قانون برای ما اهمیت دارد و اگر این امر در مقام کلام و شروط امربه معروف و نهی از منکر باشد هیچ اتفاقی پیش نمی‌آید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی