تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

موج فعالیت جدید بارشی در مازندران

محمدرضا رضوی، مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج فعالیت جدید بارشی را در استان شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۱۵۸۶۰۱
۱۷:۴۲ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲

هشدار نارنجی هواشناسی مازندران

دیدارنیوز: مدیرکل هواشناسی مازندران از تشکیل سامانه بارشی در مازندران خبر داد.

سید محمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران اظهار داشت: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج فعالیت جدید بارشی را در استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: سامانه بارشی از عصرجمعه ۲۶ آبان تا صبح شنبه ۲۷ آبان مستقر می‌شود. شاهد بارندگی گاهی بصورت رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد نسبتاًشدید موقتی و کاهش دما و احتمال تگرگ در مازندران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سامانه به ویژه در مناطق جلگه‌ای تا میان بند نواحی مرکزی و شرقی استان مستقر می‌شود گفت: آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب، رانش زمین و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی، همراه با کاهش دید و اختلال در تردد‌های جاده‌ای پیش بینی می‌شود.

رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران اضافه کرد: در تردد جاده مسافران دقت کنند و توصیه می‌شود از اسکان درکنار رودخانه‏ پرهیز کنند. پرهیز از صعود به ارتفاعات، مقاوم سازی سازه‏‌های کم مقاوم به عموم مردم توصیه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران درباره پیش بینی هفت روزه وضع هوای استان مازندران هم گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، آسمان استان پنجشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ارتفاعات نیمه غربی با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

وی افزود: روز جمعه هوا صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر از سمت غرب استان ابری بتدریج با رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما، احتمال تگرگ و در مناطق سردسیر کوهستانی با بارش پراکنده برف پیش بینی شد. از روز شنبه هوا صاف تا نیمه ابری و برای یکشنبه و دوشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما واز اواخر وقت دوشنبه با افزایش ابر در ارتفاعات غربی همراه با رگبار باران و وزش باد همراه است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی