تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

آلودگی هوا؛ تداوم تعطیلی مدارس اصفهان و برخی شهرستان‌ها

با توجه به استمرار آلودگی هوای اصفهان، کلاس‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها در مناطق شش‌گانه شهر اصفهان و برخی شهرستان‌ها تعطیل شد.

کد خبر: ۱۵۸۴۲۳
۱۹:۱۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

آلودگی هوا؛ تداوم تعطیلی مدارس اصفهان و برخی شهرستان‌ها

دیدارنیوز: با تصویب مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها در مناطق شش‌گانه شهر اصفهان و برخی شهرستان‌ها تعطیل شد.

منصور شیشه‌فروش با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به تداوم پایداری و سکون مطلق جو، وضعیت ابرناکی و کاهش میدان دید، انباشت غلظت آلاینده‌ها همراه با کاهش کیفیت هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان مجدداً برگزار شد.

وی افزود: براساس مصوبه این کمیته، کلاس‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس، مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در مناطق شش‌گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین‌شهر، زرین‌شهر، مبارکه، نجف‌آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: فعالیت آموزشی کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مناطق یاده شده نیز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی تصریح کرد: طرح محدودیت تردد خودرو‌های با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان تا پایان این هفته و از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

شیشه‌فروش با تأکید بر اینکه کلیه مصوبات قبلی این کارگروه با دقت و قاطعیت اجرا خواهد شد، گفت: کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار به صورت مستمر اصفهان فعال است و با جمع‌بندی گزارش‌های زیست محیطی، پیش‌بینی‌های جوی و بهداشت و سلامت، متناسب با شرایط برای روز‌های آینده تصمیم خواهد گرفت و بر اجرای دقیق مصوبات نیز نظارت خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی