تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
ترکیب متفاوت یحیی برای بازی با استقلال تاجیک

پرسپولیس به دنبال سومین برد در آسیا

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز با بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۱۵۸۲۰۸
۱۶:۲۶ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

پرسپولیس به دنبال سومین برد در آسیا

دیدارنیوز _ شقایق آسیایی: آخرین نماینده ایران امروز برابر استقلال تاجیکستان به میدان می‌رود. پرسپولیس که در سه دیدار گذشته خود با دو برد برابر الدحیل و استقلال تاجیکستان ۶ امتیاز کسب کرده به دنبال کسب سومین برد متوالی خودش در آسیا است. طبیعتا پرسپولیسی‌ها برای صعود از گروه خودشان نیاز شدیدی به برد در این بازی دارند.

از طرفی پرسپولیس در دو دیدار آخرش در لیگ برتر فوتبال ایران، با کسب دو تساوی برابر ملوان و صنعت نفت آبادان با فاصله دو امتیاز صدر جدول را به استقلال تهران داده است. 

همانطور که یحیی گل‌محمدی در این دو سه روز اعلام کرده، پرسپولیس در غیاب چند ستاره‌اش به دلیل شیوع سرما خوردگی به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود. ظاهرا وضعیت علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و فرشاد فرجی آرمانی نیست و شاید آنها از ابتدا به زمین نیاند. گفته شده تنها سه بازیکن کاملا سالم روی نیمکت حضور خواهند داشت و به این شکل ممکن است ترکیب پرسپولیس کاملا تغییر کند.

وحید امیری هم بعد از مصدومیتی که داشته تازه به تمرینات گروهی اضافه شده و به نظر نمی‌رسد به این بازی برسد.

اگر بخواهیم در مورد وضعیت دو تیم در جدول گروه E صحبت کنیم. در حال حاضر استقلال تاجیکستان با یک امتیاز در قعر جدول گروه قرار دارد و پرسپولیس هم با ۶ امتیاز روی پله دوم جدول ایستاده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان: علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و نبیل باهویی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی