تیتر امروز

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد
در دهمین برنامه دیدار اندیشه گفت‌وگو با یک استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد

دیدار اندیشه در دهمین برنامه خود میزبان محمد حسن موحدی ساوجی، استاد دانشگاه و حوزه بود، او معتقد است: از کافران نیز نمی‌توان حق حیات، حق آزادی اندیشه، حق تعیین سرنوشت، حق مالکیت و تحصیل را سلب...
المپیک پاریس؛ حذف شمشیرباز ایران/ پرش دیدنی الفتی/ تمرین هانیه رستمیان +ویدیو
این گزارش بروز رسانی می‌شود

المپیک پاریس؛ حذف شمشیرباز ایران/ پرش دیدنی الفتی/ تمرین هانیه رستمیان +ویدیو

بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از امروز (شنبه) رسما آغاز شده و نمایندگان پرامید ایران در چند رشته از جمله قایقرانی، شمشیربازی، ژیمناستیک و تنیس روی میز به میدان خواهند رفت و در تیراندازی هم هانیه...

ادعای وزیر اقتصاد درباره انتخابات اتاق بازرگانی

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت سیزدهم مدعی شد که امضای صورتجلسه ابطال انتخابات اتاق بازرگانی ایران قانونی است.

کد خبر: ۱۵۷۷۱۱
۱۳:۱۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲

ادعای وزیر اقتصاد درباره انتخابات اتاق بازرگانی

دیدارنیوز: وزیر اقتصاد گفت: برخی شبهاتی درخصوص صورت‌جلسه تهیه‌شده در پایان نشست اخیر شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران مطرح کرده‌اند، این درحالی است که امضای مربوط به حاضرین به‌صورت قانونی از اعضا اخذ شده است و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

احسان خاندوزی امروز در همایش پدافند غیرعامل که در سازمان بورس برگزار شد در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به انتخابات اتاق بازرگانی گفت: برخی شبهاتی درخصوص صورت‌جلسه تهیه‌شده در پایان نشست اخیر شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران مطرح کرده‌اند، این درحالی است که امضای مربوط به حاضرین به‌صورت قانونی از اعضا اخذ شده است و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

از سوی دیگر در همین رابطه عباس علی‌آبادی رئیس شورای‌عالی نظارت بر اتاق ایران گفت: در خصوص برکناری سلاح‌ورزی رئیس اتاق بازرگانی ایران، فعلاً صحبتی ندارم، ولی به‌زودی درباره آن و جلسه شورای‌عالی نظارت صحبت خواهم کرد.

خاندوزی درباره غیرقانونی بودن جمع‌آوری امضا خارج از جلسه تأکید کرد: کسانی که در این خصوص مدعی هستند باید یک دور قانون را بررسی کنند.

طبق گفته وزیر اقتصاد، سخنگوی اقتصادی دولت، هفته گذشته شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی با اکثریت آرا به ابطال انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران و برکناری سلاح‌ورزی رأی داد.

مطلب مرتبط:

واکنش سلاح‌ورزی به فشارها؛ باید از اتاق ایران حفاظت کرد

مرگ دموکراسی اقتصادی

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی