تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
بعد از جو بایدن، نخست وزیر بریتانیا هم وارد شد

حمایت سوناک از اسرائیل پس از فاجعه بیمارستان غزه

یک روز پس از سفر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به تل‌آویو، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا هم وارد اسرائیل شد تا در جنگ اخیر خاورمیانه حمایت خود را از اسرائیل نشان دهد؛ رژیمی که پس از حمله حماس، به بزرگ و کوچک رحم نمی‌کند و فاجعه بیمارستان غزه که خشم مسلمانان جهان را برانگیخت با حمله آنها صورت گرفت.

کد خبر: ۱۵۷۳۵۸
۱۲:۳۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲

حمایت سوناک از اسرائیل

دیدارنیوز: ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا برای اعلام همبستگی با اسرائیل در رویارویی نظامی جاری با حماس صبح روز پنجشنبه وارد تل‌آویو شد.

سوناک در بدو ورود به فرودگاه بن‌گوریون، مدعی شد که حمله هفت اکتبر حماس به خاک اسرائیل «اقدامی صرفا تروریستی» است و آنرا محکوم کرد.

وی با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) که واژه «همبستگی» به زبان عبری نیز در آن گنجانده شده است، نوشت: «من در اسرائیل هستم، کشوری که ملت آن سوگوارند. با شما اشک می‌ریزم و همراه شما در برابر تروریسم می‌ایستم. امروز و برای همیشه.»

نخست وزیر بریتانیا سومین رهبر غربی است که طی روز‌های اخیر به اسرائیل سفر می‌کند؛ پیش‌تر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و اولاف شولتس، صدراعظم آلمان با انگیزه مشابه «اعلام همبستگی» به این کشور سفر کرده بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی