تیتر امروز

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.

هاشم‌زایی: اعتماد و امید با دستور و خطابه در جامعه احیا نمی‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بازگرداندن امید و اعتماد به جامعه همه جناح‌ها و مسئولان سیاسی و صاحبان تریبون باید منافع ملی را به درستی تعریف کرده و محور حرکت خود قرار دهند.

کد خبر: ۱۵۶۶۲
۱۰:۲۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عبدالرضا هاشم‌زایی درباره راهکارهای بازگرداندن امید و نشاط به جامعه مدعی شد: امروز در نطق‌های میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تا خطبه‌های نماز جمعه و سایر تریبون‌ها رنگی از امید دیده نمی‌شود.
 
وی در ادامه ابراز عقیده کرد: حتی رسانه ملی نیز در جهت امیددادن به مردم پیش نمی‌رود. از سوی دیگر ما در خطابه‌ها و نوشته‌های مسئولان نیز تنها قول دادن را می‌بینیم به خصوص در بخش مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات جامعه.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر قول‌هایی که مسئولان می‌دهند عملی نمی‌شود. اینگونه نمی‌توانیم اعتماد و امید را به جامعه باز گردانیم. برای بازگرداندن امید و اعتماد به جامعه در گام اول مسئولان باید از حرف زدن فاصله بگیرند.
 
هاشم‌زایی خاطرنشان کرد: دلیلی ندارد تا مسئولان اجرایی 24 ساعت در همایش‌ها و سخنرانی‌ها شرکت کنند و حرف‌هایی به زبان بیاورند که عملیاتی نشود. این امر خود باعث سلب اعتماد و امید از جامعه می‌شود.
 
وی افزود: از نظر من امروز منافع ملی در خط و خطوط سیاسی گم شده است. اگر همه جناح‌ها و مسئولان سیاسی و صاحبان تریبون منافع ملی را به درستی تعریف کنند و محور حرکت آنها منافع ملی باشد، آنگاه اعتماد و امید به جامعه باز می‌گردد.
 
هاشم‌زایی در پایان گفت: اعتماد و امید با دستور و خطابه در جامعه احیا نمی‌شود.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی