تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

وام ودیعه مسکن چه‌زمانی پرداخت می‌شود؟

هزینه اجاره مسکن در سال‌های اخیر به شدت بالا رفته و طرح‌های حمایتی دولت هم چندان به کمک مردم نیامده و باعث کوچ مستاجران از پایتخت به شهر‌های کم‌هزینه‌تر یا به قول بعضی رسانه‌ها حاشیه‌نشینی بیشتر شده است. در این میان بانک مرکزی خبر داده که وام ودیعه مسکن تا پایان سال پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۱۵۶۲۴۲
۱۰:۴۳ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲

وام ودیعه مسکن چه‌زمانی پرداخت می‌شود؟

دیدارنیوز: با اعلام بانک مرکزی، وام ودیعه مسکن تا پایان سال پرداخت می‌شود.

بانک مرکزی اعلام کرد: به منظور حمایت از مستأجرین و در راستای اجرای مصوبه سوم خرداد ۱۴۰۱ شورای پول و اعتبار، اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ تداوم می‌یابد.

بانک مرکزی اعلام کرد: پیرو نامه شماره ۱۶۸۷‏‏/۰۲ تاریخ هفتم فروردین ۱۴۰۲ در خصوص اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن و حسب تصمیمات متخذه در پانزدهمین جلسه کمیسیون عملیات پولی و اعتباری تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ مقرر شد:

«به‌منظور حمایت از مستأجرین و در راستای اجرای مصوبه تاریخ سوم خرداد ۱۴۰۱ شورای پول و اعتبار، اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن در قالب سقف کلی مصوب شورای پول و اعتبار تاریخ سوم خرداد ۱۴۰۱ (۴۰۰ هزار میلیارد ریال) و سهمیه‌های ابلاغی به بانک‌های عامل تا پایان سال ۱۴۰۲ تداوم یابد.»

به گزارش دیدارنیوز، در سال‌های اخیر هزینه اجاره بهای مسکن در کشور به ویژه در تهران به شدت بالا رفته و برای نمونه در دو سال اخیر هزینه‌ها برای اجاره خانه‌‎ای حدودا ۱۰۰ متری که ۲۰ تا ۳۰ سال از عمر آن سپری شده، از ۴، ۵ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان و بیشتر رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی