تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
بازسازی استادیوم آزادی روی حالت رگبار

زمان ورود رونالدو؟ محرمانه است!

ماجرای حضور تیم النصر در ایران برای بازی با پرسپولیس و چگونگی پذیرایی از این تیم در کنار ادامه بازسازی ورزشگاه آزادی یکی از دغدغه‌های اول مسئولان فوتبال ایران در این روزها است.

کد خبر: ۱۵۵۸۲۱
۱۱:۲۶ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

زمان ورود رونالدو؟ محرمانه است!

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: در تعطیلات پایان ماه صفر، سازمان لیگ و فدراسیون حسابی سرشان شلوغ بود. آن‌ها بی‌وقفه در تلاش بودند تا شرایط مناسب برای میزبانی النصر در آزادی فراهم شود. به هر حال محرومیت پرسپولیس از حضور هوادارانش در ورزشگاه آزادی این پیامد را داشت که سرخ‌ها بتوانند در استادیوم در حال مرمت آزادی میزبان رونالدو و یارانش باشند.

اهمیت و سر و صدای زیاد النصر و ستارگانش باعث شده جنب و جوش زیادی برای آماده سازی آزادی دیده شود تا جایی که حتی سرپرست وزارت ورزش و مقامات فدراسیون هم این روز‌ها به ورزشگاه سر بزنند. ورزشگاهی که در این روز‌ها فقط یک اتاق مخصوص VAR برای آن تکمیل شده است.

اما از آن عکسی که در بازی افتتاحیه لیگ از خرابه‌های آزادی دیدیم تا امروز چه اتفاقی در این ورزشگاه افتاده است؟ سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران  در این مورد گفت: «حتی در تمام مدت تعطیلات، بازسازی استادیوم آزادی ادامه داشته و قطع نشده. در این مدت طبقه اول استادیوم کاملا بازسازی شده و فقط یکی دو صفحه باقی مانده که تا روز بازی آن هم انجام می‌شود. ولی فرصتی برای نصب صندلی‌ها نداریم.»

پرچم روی خرابی‌ها

سهیل مهدی در مورد طبقه دوم آزادی و تصویری که از خرابه‌های آن در رسانه‌های عربی وایرال شد نیز گفت: «کانون هواداران پرسپولیس کار بزرگی انجام داده و قرار است با بنر و پارچه نویس این قسمت از سکو‌ها که حدود ۱۰۰۰ متر مربع است را بپوشانند.»

در خبر‌های ورزشی اخیر، تصویر ورود سیستم کمک داور ویدیویی یا VAR به استادیوم آزادی را نیز دیدیم که رئیس سازمان لیگ  در این مورد نیز افزود: «دو روز پیش تجهیزات کمک داور ویدیویی وارد ایران شد که لازم است از تلاش‌های فدراسیون فوتبال و گمرک و فرودگاه در این تعطیلات تشکر کنیم. البته هنوز VAR نصب نشده که امروز این کار انجام می‌شود و فردا دوشنبه اولین تست آن پیش از مسابقه انجام خواهد شد.»

زمان ورود رونالدو؟ محرمانه است!

رونالدو با جت النصر در ایران

اما حضور کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی در ایران، موضوع سیم کارت و استفاده از پلت‌فرم‌های ایرانی و همچنین مدت زمان حضور این ستاره در تهران، حواشی زیادی را به دنبال داشته است. مهدی گفت: «تمام تلاش ما این است که میزبانی به نحو احسن انجام شود. شهرداری هم قول‌هایی برای زیباسازی بعضی از مسیر‌ها به خصوص در داخل استادیوم به ما داده است. اجازه بدهید من از زمان حضور تیم النصر و فرودگاهی که وارد ایران می‌شوند حرفی نزنم، چون محرمانه است، ولی همین قدر بگویم که رونالدو هم به همراه تیم النصر با جت اختصاصی این تیم به تهران می‌آید و در هتل اسپیناس اسکان پیدا می‌کند.»

چه کسانی به استادیوم می‌روند

با توجه به اینکه بازی پرسپولیس و النصر بدون تماشاگر برگزار می‌شود، سوال این است که چه کسانی اجازه حضور در ورزشگاه را دارند؟ سهیل مهدی در این مورد گفت: «طبق قوانین AFC تنها ۲۷ نفر از هر کدام از تیم‌ها می‌توانند در استادیوم حاضر باشند. اجرای هر برنامه‌ای هم برای پیش از بازی یا بین دو نیمه، باید از قبل با مسئولین AFC هماهنگ شود و با توجه به میزبانی پرسپولیس مسئولیت این مسئله بر عهده خود باشگاه است که برنامه‌ای برای دیدار اشخاص و یا تقدیم یادگاری به بازیکنان و یا مسئولین النصر داشته باشد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی