تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

برق گرفتگی مرد جوان در کارواش مشهد

احمد نگهبان، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از برق گرفتگی مردی جوان در یک کارواش خبر داد و گفت: مردی ۲۷ ساله که متصدی یک کارواش اجاره‌ای بوده در یک گاراژ هنگام روشن کردن دستگاه کارواش به دلایل نامعلومی دچار برق گرفتگی شده که در مسیر انتقال به بیمارستان متاسفانه به دلیل شدت صدمه وارده جانش را از دست داده است.

کد خبر: ۱۵۵۱۸۷
۱۰:۴۴ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲

برق گرفتگی مرد جوان در گاراژی در مشهد

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از برق گرفتگی مردی جوان در یک کارواش در محدوده شهرک باهنر خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این حادثه اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک در محدوده خیابان حر، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: برابر بررسی‌های ماموران کلانتری شهید باهنر، مردی ۲۷ ساله که متصدی یک کارواش اجاره‌ای بوده در یک گاراژ هنگام روشن کردن دستگاه کارواش به دلایل نامعلومی دچار برق گرفتگی شده که در مسیر انتقال به بیمارستان متاسفانه به دلیل شدت صدمه وارده جانش را از دست داده است.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت دقیق حادثه ادامه دارد.

وی در ادامه ضمن ابراز تأسف از این حادثه، از شهروندان خواست در هنگام استفاده از وسایل برقی نکات ایمنی را رعایت کرده تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی