تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

یک داور و ۵ فیلم ایرانی در جشنواره زردآلو

نهمین جشنواره فیلم درخت زردآلوی ارمنستان که از ۲۹ مرداد تا ۴ شهریورماه در حال برگزاری است، امسال میزبان نمایش ۵ فیلم و حضور یک داور ایرانی است.

کد خبر: ۱۵۴۸۲۶
۲۰:۰۷ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲

۵ فیلم ایرانی در جشنواره زردآلو

دیدارنیوز: جشنواره بین المللی مستند «درخت زردآلو» از ۲۰ تا ۲۶ آگوست ۲۰۲۳ (۲۹ مرداد الی ۴ شهریورماه) به مدت هشت روز در ارمنستان در حال برگزاری است و الهه نوبخت تهیه‌کننده و توزیع‌کننده بین‌المللی سینمای ایران به همراه «وینست سورل» کارگردان فرانسوی و «ویگن اوتیس» هنرمند ایتالیایی- ارمنی، فیلم‌های بخش مسابقه این جشنواره را داوری خواهند کرد.

همچنین این رویداد میزبان نمایش فیلم‌های «همه چیزی که می‌بینی» از نیکی پدیدار، فیلم‌های کوتاه «لاکپشت» از رضا اکبریان و «جایی که باد‌ها می‌میرند» از پژمان علیپور و همچنین دو مستند «دختر کوچ» به کارگردانی روح الله اکبری و «شوهر ایران خانم» ساخته مرجان خسروی است.

هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مخاطبان با آداب و رسوم و هنر سراسر جهان و به وجود آوردن انگیزه در فیلمسازان جوان برای ساخت فیلم‌های مستند با موضوعات قوم نگاری است.

این جشنواره دارای دو بخش مسابقه فیلم‌های بلند (۳۰ دقیقه و بیشتر) و فیلم‌های کوتاه (کمتر از ۳۰ دقیقه) است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی