تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین

آخرین وضعیت همکاری‌ها میان ایران و روسیه

ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین روسای جمهور ایران و روسیه عصر امروز پنجشنبه در گفتگویی تلفنی آخرین وضعیت همکاری‌ها میان دو کشور را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر: ۱۵۴۴۰۷
۲۰:۲۷ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

رئیسی

دیدارنیوز: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در این تماس تلفنی ضمن محکومیت حمله تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز، با دولت و ملت ایران و همچنین خانواده قربانیان این اقدام تروریستی ابراز همدردی کرد.

رئیس جمهور روسیه در ادامه همکاری دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و روسیه به‌ویژه در حوزه انرژی، ترانزیت و تجارت را پویا و رو به رشد توصیف و بر آمادگی و علاقمندی کشورش برای ارتقای این همکاری‌ها به سطوح و چارچوب‌های منطقه‌ای تأکید کرد.

سید ابراهیم رئیسی نیز در این گفتگو ضمن تشکر از ابراز همدردی رئیس جمهور روسیه به خاطر حمله تروریستی اخیر، اینگونه اقدامات جنایتکارانه را نشانه استیصال و شکست دشمنان و بدخواهان ملت ایران و موجب افزایش نفرت عمومی از تروریست‌ها و اربابان آن‌ها عنوان کرد.

رئیسی با مرور روند همکاری‌های اقتصادی دو کشور بر اجرائی شدن طرح‌های مختلف به‌ویژه در بخش ترانزیت و انرژی تأکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی