تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

رانش زمین در چین قربانی گرفت

در ادامه باران‌ها و سیلاب‌های مرگبار در چین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند در پی رانشن زمین در مناطق شمال‌غربی شماری کشته و ناپدید شدند.

کد خبر: ۱۵۴۰۷۰
۱۰:۱۳ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

رانش زمین در چین قربانی گرفت

دیدارنیوز: ۱۸ نفر در پی رانش زمین در چین کشته و ناپدید شدند.

به نقل از هیمالیانیوز، تلویزیون مرکزی چین اعلام کرد در پی باران‌های سیل‌آسا و رانش زمین در حومه شهر «شی‌آن»، مرکز استان شانشی واقع در شمال‌غرب این کشور دست‌کم ۲ نفر جان باختند و ۱۶ نفر نیز مفقود شدند.

چهارشنبه گذشته نیز اداره آتشنشانی و سایر نهاد‌های محلی استان سیچوآن چین اعلام کردند که در پی جاری شدن سیل در جنوب غربی این منطقه دست کم هفت نفر جان باختند.

شبکه تلویزیونی دولتی چین (CCTV) با تأیید مرگ این هفت نفر، از نجات چهار تن دیگر خبر داده است. به گفته مقامات محلی، تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال جستجو هستند. این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در نزدیکی یک سیل‌بند در جنوب غربی چنگدو مرکز استان سیچوآن رخ داد.

کشور چین در هفته‌های اخیر با سیل‌های مرگبار و بارندگی‌های بی‌سابقه روبرو بوده که بنا بر آمار‌های رسمی تاکنون دست‌کم ۷۸ نفر کشته در پی داشته است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی